Skip to main content

(P) Revista NewMoney lansează un card cadou cu abonament pe un an la revistă

 
(P) Revista NewMoney lansează un card cadou cu abonament pe un an la revistă

(P) În preajma sărbătorilor de iarnă, publicaţia bilunară de business NewMoney, care a fost lansată în urmă cu două luni, aduce şi în presa scrisă modelul cardurilor cadou, practicat de o serie de retaileri din magazinele offline şi online.

Publicitate

Astfel, NewMoney a lansat un card cadou care poate fi achiziţionat pentru 249 de lei şi care constă într-un abonament de 25 de numere la revistă (print), precum şi acces integral pe site-ul publicaţiei timp de un an. În mod normal, un abonament pe 12 luni la revista NewMoney costă 330 de lei.

Modelul cardurilor cadou a fost ”importat” pe piaţa locală de retaileri, fie că este vorba de cei din industria fashion sau de bricolaj.

Peter Drucker, părintele managementului modern, spunea că cel mai important lucru în comunicare este să auzi ceea ce nu se spune. Adaptând această idee, echipa NewMoney consideră că cel mai important lucru în jurnalism este să scrii despre ceea ce nu se spune. De aceea, jurnaliştii şi-au propus să ”îşi folosească mintea” şi să parieze pe calitate, pe analize bine documentate şi articole care să treacă dincolo de bariera de simple ştiri sau subiecte. Dar care să stârnească în toţi cititorii dorinţa de a-şi pune întrebări dincolo de răspunsurile pe care le regăsesc într-o publicaţie de business.

NewMoney face o radiografie completă a economiei româneşti, o radiografie proaspătă, uşor de digerat, care mizează pe relevanţă şi pe subiecte alese cu grijă: de la articole care se concentrează fie pe companii, fie pe profiluri de oameni, până la analize din domeniul financiar-bancar sau digital. Jurnaliştii NewMoney îşi invită cititorii să îşi folosească mintea şi să meargă dincolo de paginile revistei.

Iar pentru ca poveştile să treacă graniţele şi la propriu, NewMoney şi-a ales un partener pe măsură, prestigioasa revistă americană Bloomberg BusinessWeek, care va furniza număr de număr articole sub licenţă, în exclusivitate pentru piaţa românească.

Miza NewMoney este de a închega un conţinut relevant cu distribuţie integrată: print, digital, web TV şi evenimente. Revista NewMoney şi-a propus să devină prima opţiune pentru publicul de business în următorii trei ani, pe toate tipurile de platforme de conţinut.

COPERŢILE NewMoney de până acum:

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus