Skip to main content

Călin Rotăruş, noul manager al Tailwind, după plecarea lui Lucian Romaşcanu

 
Călin Rotăruş, noul manager al Tailwind, după plecarea lui Lucian Romaşcanu

Călin Rotăruş, om de media cu o experienţă de 20 de ani, este noul manager al Tailwind România, companie din reţeaua ThinkDigital, specializată în soluţii tehnologice de tip programatic.

Publicitate

Rotăruş vine în poziţia ocupată până în toamna anului trecut de Lucian Romaşcanu, care a candidat din partea PSD şi a obţinut un loc în Senatul României.

TailWind operează Project Agora, marketplace de tip programatic al publisherilor din ţările din Sud Estul Europei, Orientul Mijlociu şi ţări din Nordul Africii, Sud-Estul Europei şi MENA.

Călin Rotăruş:

Am asistat „din teren” la evoluţia domeniului digital de la stadiul de industrie incipientă la maturizarea la care asistăm acum când tehnologia si automatizarea tranzacţiilor online schimbă radical modul de lucru.

Rolul nostru e să ajutăm atât producătorii locali de conţinut cât si agenţiile de media si clienţii lor să fie tot mai competitivi în raport cu jucătorii globali.

Cred ca revoluţia tehnologica din comunicarea digitala care se petrece sub ochii noştri e o epopee care trebuie trăita cat mai intens. Nu de alta, dar ne vor întreba nepoţii noştri cum a fost

Carte de vizită:

Călin Rotăruş are o experienţă de 20 de ani în media şi publicitate, dintre care 15 ani în digital. Până în 2013, a condus compania Goldbach/Arbomedia, după ce a lucrat 11 ani la regia de publicitate.

În 2013, şi-a lansat propria afacere - Biroul de Comunicare Călin Rotăruş. În ultimii ani, a oferit training şi consultanţă de vânzări şi digital. Este manager de proiect la IAB Academy.

Pe lângă activităţile de media, Călin Rotăruş este fondatorul Şcolii de Rock - Rock School. Cel mai nou proiect al lui Rotăruş este Constantin Yachting, o şcoală pe care o dezvoltă împreună cu Constantin Lascu.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus