Opt oameni de radio din România au fost cooptaţi în redacţia Penny FM, un post de radio care se aude în reţeaua de 200 de magazine a retailerului. Printre aceştia, Dan Pavel, fost RFI, care conduce echipa editorială, Claudiu Sara, fost Pro FM şi MTV, care are program seara şi fostul director muzical al Itsy Bitsy, Alex Camburu.
Studioul este la Viena, unde a fost relocată întreaga echipă a radioului. De ce la Viena? Acolo sunt studiourile pentru toate staţiile Penny pe care retailerul le are în alte ţări din Europa.
Echipa Penny FM:
- Daniel Pavel, ex RFI, Money Channel, Antena 3 - redactor-şef
- Claudiu Sara - ex Pro FM (14 ani la postul de radio), MTV
- Marina Neagu - ex Kiss FM
- Adrian Iacob - fost Impact FM, reţea cu centrul la Iaşi
- Răzvan Dobrea - Roton, Impact FM
- Alex Camburu - fost Itsy Bitsy FM
- Diana Iarca - actriţă, scenaristă, fostă Radio 21 şi Zebra FM (staţie din Bacău)
- Oana Cernat - Alfa Galaţi, Pro FM, Lider FM, Neptun TV
Radioul va avea o grilă de programe cu matinal, programe culinare şi emisiuni de seară. Prima oră de emisie - Matinal noi pentru noi - de la 6.00 la 7.00, este doar pentru angajaţi, înainte de a se deschide magazinele.
Cum îi va atrage pe clienţi în minutele pe care le petrec în magazin? Daniel Pavel, redactor-şef, a explicat proiectul pentru Paginademedia.ro:
"Cifrele de marketing arată că durata medie a unui client prin magazin e între 13 şi 17 minute. Noi încercăm să ţinem acolo informaţie, plus ofertele zilei sau discounturile, dedicaţii muzicale. Încercăm să îl facem cât mai interactiv pentru cel care vine în magazin. Intervenţiile sunt mai scurt, presărate cu pachetul de branding sonor. Să îi scurtcircuităm cumva atenţia celui care se plimbă cu căruciorul prin magazin într-un mod plăcut.
15 minute înseamnă cel puţin patru elemente de program: oferte, muzică, o moderare liberă şi jingle-uri, tot ce înseamnă pachet de branding sonor."
Are efect un post de radio în magazin?
Oficialii Penny FM spun că, în Germania, coşul unui client creşte şi cu 20% ca valoare datorită ofertelor promovate prin postul de radio Penny Live.
Penny FM urmează să se audă şi online, spune Daniel Pavel. "E următorul pas, următoarea etapă".
VIDEO. Daniel Pavel, redactor-şef, totul despre proiectul Penny FM:
Grila de programe Penny FM:
6.00-7.00: Matinal noi între noi, cu Adrian Iacob şi Răzvan Dobrea
7.00 - 9.30: Dimineaţa de România, cu Adrian Iacob şi Răzvan Dobrea
9.30-13.00: Raftul cu noutăţi. "O emisiune pentru un public mai în vârstă".
13.00-15.00: Pofta de bine. "Ce mânâncă românii, idei de reţete". Cu Diana Iarca
15.00-17.00: Penny FM Cafe.
17.00-21.00: Drum de seară. "Pentru un public mai tânăr", cu Claudiu Sara.
Lansarea Penny FM a fost anunţată odată cu lansarea campaniei de poziţionare a retailerului - Penny de România, realizată de agenţia lui Bogdan Naumovici, 23 Communication Ideas. Ce spune Naumovici despre campanie, AICI.
VIDEO. Clipul de prezentare al Penny FM:
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
De cand ati plecat baieti ma lasa rece Pro Fm.
Mult succes Claudiu Sara si echipei Radio Penny !
Poate te intorci la un radio unde sa te aud si de acasa nu doar in magazinul Penny !