Skip to main content

Radio 21 devine, de luni, Virgin Radio Romania

 
Radio 21 devine, de luni, Virgin Radio Romania

Schimbare importantă pentru Radio 21, unul dintre cele mai vechi posturi din România. Radioul operat de Lagardere, grupul care mai deţine Europa FM şi Vibe FM, se va numi începând de luni, 9 ianuaie, Virgin Radio. Motivul tranformării? Scăderea dramatică a audienţei, lucru care a făcut ca postul de radio să nu se mai poată „susţină din punct de vedere financiar”.

Publicitate

Din noua grilă a postului nu va mai face parte Dj Optik, care avea o emisiune zilnică, de luni până vineri, pe tronsonul 14.00 - 18.00. Dj Optik (Bogan Moldovan) a anunţat în a doua parte a lunii decembrie că se desparte de postul de radio după 20 de ani de colaborare.

Postul a primit deja aprobarea Consiliului Naţional al Audiovizualului de a-şi schimba denumirea din Radio 21 în Virgin Radio.

Reprezentanţii grupului media au motivat transformarea prin scăderea dramatică de audienţă. potrivit motivării pe care aceştia au depus-o la CNA.

„Din lider absolut, cu 500.000 de ascultători în Bucureşti şi 1,5 milioane în urban, Radio 21 a ajuns să numere acum mai puţin de 100.000 de ascultători în Bucureşti şi sub 500.000 în urban”, se arată în motivarea reprezentanţilor Radio 21, viitorul Virgin Radio.

„În mod firesc, cifra de afaceri a staţiei a cunoscut aceeaşi evoluţie dramatică, postul de radio ajungând în situaţia în care nu se mai poate susţine din punct de vedere financiar”, spun reprezentanţii.

„Este radioul care a lansat cele mai de succes emisiuni de matinal din România: aici s-au format şi s-au dezvoltat cuplurile Şerban Huidu şi Mihai Găinuşă, precum şi Mihai Morar şi Daniel Buzdugan. Dar lipsa unei televiziuni în cadrul grupului, dubşată de nevoia de dezvoltare a celor patru realizatori a făcut ca aceştia să aleagă alte instituţii media, unde au putut lansa şi emisiuni TV de succes. Primii au părăsit grupul în 2003, ceilalţi în 2008. De atunci, Radio 21 a fost obligat să-i înfrunte, practic, pe cei care i-a creat.”
Despre profilul Virgin Radio:
Postul va rămâne cu acelaşi format CHR (Contemporary Hit Radio). Virgin Radio va targeta persoane cu vârste între 15 şi 29 de ani şi „va difuza cele mai puternice hituri internaţionale şi româneşti ale momentului”, potrivit documentaţiei postului. „Virgin Radio se va aventura să lanseze în premieră piese noi din repertoriul naţional şi internaţional, în încercarea de a-şi crea propriile hituri, în acord cu formatul său muzical”

Grila de programe a Virgin Radio Romania, aşa cum a fost depusă la Consiliul Naţional al Audivizualului:

Luni - Vineri:

  • 6.30 - 10.00 - Virgin Tonic (Bobo, Shurubel şi Ionuţ)
  • 10.00 - 13.00 Virgin Music, emisiune prezentată de Alice Tudor
  • 13.00 - 16.00 - Virgin Music (Andrei Niculae)
  • 16.00 - 19.00 - Virgin Drive In (Andreea Remetan)
  • 19.00 - 22.00 - Music Mix (Cristi Stanciu şi DJ Rayen
  • 22.00 - 6.30 - Music Non Stop

Lista frecvenţelor Radio 21 - Virgin Radio Romania

  1. Adjud: 94,4 FM
  2. Alba Iulia: 97,7 FM
  3. Arad: 99,8 FM
  4. Bacău: 105,4 FM
  5. Baia Mare: 92,1 FM
  6. Baraolt: 90,0 FM
  7. Bistriţa: 103,2 FM
  8. Borsec: 91,1 FM
  9. Botoşani: 104,2 FM
  10. Brăila: 94,4 FM
  11. Braşov: 92,5 FM
  12. Bucureşti: 100,2 FM
  13. Buzău: 98,7 FM
  14. Cluj: 93,2 FM
  15. Comăneşti: 91,6 FM
  16. Constanţa: 88,5 FM
  17. Deva: 102,6 FM
  18. Dobrogea Sud: 105,2 FM
  19. Iaşi: 101,6 FM
  20. Mangalia: 104,1 FM
  21. Miercurea Ciuc: 106,1 FM
  22. Negreşti Oaş: 96,0 FM
  23. Oneşti: 89,9 FM
  24. Paşcani: 91,4 FM
  25. Petroşani: 89,2 FM
  26. Piatra Neamţ: 105,9 FM
  27. Piteşti: 95,0 FM
  28. Râmnicu Vâlcea: 91,5 FM
  29. Reşiţa: 94,8 FM
  30. Sibiu: 105,4 FM
  31. Suceava: 97,1 FM
  32. Târgu Jiu: 88,9 FM
  33. Târgu Mureş: 92,7 FM
  34. Timişoara: 90,8 FM
  35. Tulcea: 107,9 FM
  36. Voineasa: 97,9 FM
  37. Zalău: 97,7 FM
  38. Zimnicea: 107,3 FM
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • radu radu
    @pentru Andrei Rosu, pe vremea cand era 4LA21, ajunsese nr.2 pe matinal in Bucuresti. Asa ca de unde crestere cu surubel? Nu e vorba de haitareala ci pur si simplu ce s-a ales de un brand puternic si frumos. Daca eu nu sunt bun de astronaut nu ma duc la NASA sa ii incurc pe aia, asa si tipii de dimineata daca nu au nicio treaba cu radio-ul sa faca altceva. eu nu ii pot asculta mai mult de 5-10 minute, imi insulta inteligenta
  • Rosu Adrian Rosu Adrian
    Hateri, numai hateri aici. Treaba e simpla, ne-am prins ca nu ii inghititi pe matinali voi ce comentati dar asa ca fapt divers vedeti ca radioul e pe + la audienta ghici ce, fix de cand sunt ei la matinal.
  • Bring 4LA21 back Bring 4LA21 back
    Eu nu stiu ce tantalau ia deciziile la acest radio. Aceasta prostie cu schimbarea numelui este la fel de idioata ca renuntarea la matinalul 4LA21 (Dinculescu, DJ Andi, Orlando & Craioveanu). Ei chiar nu isi dau seama ca succesul unui radio sta in primul rand in vocile matinalului. Cu shurubel nu au nicio sansa.
  • Ioan Ioan
    Problema audientei s-ar putea sa fie doar un pretext pentru schimbarea denumirii radioului, intentia e poate aceea de a integra Romania in reteaua internationala http://www.virginradio.com
  • Borosteanu Cristian Borosteanu Cristian
    Să le dăm o șansă.
  • Piulița Piulița
    Aceasi Mărie cu altă pălărie!
  • Thor Thor
    De acord cu Radu, Cristi și Genius.
  • Allex Allex
    In prezent cel mai bine merg, Kiss si Zu. Si Radio Romania, care a mers bine mereu.
  • Genius Genius
    De accord Radu si Cristi. Cu un VIRGIN nu se face primavera... De ce nu putem avea si noi un BRAND puternic romanesc...
    Dupa mine trebuia umblat la stilul musical: avem nevoie de un post cu tematica adult contemporary, adica sa ascultam ce emai bun din 70-90, segment slab reprezentat pe Europa FM, Digi FM sau Music FM
  • Cristi Cristi
    Total de acord cu Radu. Cu ce-i ajută faptul că-și schimbă denumirea, dacă ei vor continua să facă emisiuni tot cu Șurubel și Miaunel și să difuzeze același playlist repetitiv de grădiniță ca până acum? Unde este noutatea?! Că e Virgin și nu Radio21? "Radio21" era un brand cunoscut, cu istorie, de care-ar fi putut să profite și pe care-ar fi trebuit să-l abordeze în cu totul alt mod. Dacă oamenii au încetat să mai caute Radio21, sunt convins că, de luni încolo, se vor bate pentru găsirea lu VirginFM. După ce-au pus la pământ VibeFM, s-au gândit să îngroape definitiv și ultima rămășiță din Radio21.
  • radu radu
    Cât de mocofani să fie cei de la 21 sa creadă că numele e problema scăderii și nu antitalentele precum bobo, shurubel și ionuț? Numele era singurul lucru care îi ținea mai sus, acom sigur câteva ziel oameni vor da de curiozitate însă după o luna vor scădea și mai mult în audiență nemaiavând ce avea de 20 de ani încoace. Respect petnru optik și decizia sa.

    Oamenii de matinal nu au voci de radio, nu au haz, nu se completează, se cunoaște cum intervențiile sunt forțate nespontane. Au pile de lucrează în domeniu?

    Când faci campanii precum go Mono sau când îți pui slogan ca portocaliu e pe bune, la ce să te aștepți?

Trimite un comentariu

sus