AUDIENŢE PROTESTE. Miercuri seară, Antena 3 a fost cel mai urmărit post de ştiri pe intervalul protestelor din Piaţa Victoriei. După ora 20.30, când au început incidentele din piaţă, Antena 3 a fost pe primul loc la oraşe şi în clasamentul general, peste Pro TV.
De altfel, vârful Antena 3 (spre un milion de români pe post) a fost înregistrat după ce au început incidentele dintre jandarmi şi un grup de suporteri. După incidente a avut cifre mai mari şi Realitatea TV.
De notat că pe publicul comercial cel mai urmărit post TV a fost Digi 24, singurul care a trecut bine de 120.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani medie.
Înainte de audienţele serii de miercuri, cele mai bune sferturi de oră, la nivelul întregii ţări:
Antena 3: 935.000 de telespectatori (23.15-23.30)
România TV: 740.000 (19.30-19.45)
Realitatea TV: 686.000 (22.30-22.45)
TVR 1: 614.000 (20.15-20.30)
Digi 24: 497.000 (20.45-21.00)
B1TV: 264.000 (20.45-21.00)
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele medii de miercuri, 1 februarie, pe intervalul orar 18.00-24.00:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, media Antena 3 a fost de aproape 700.000 de români în fiecare minut dintre orele 18.00 şi 24.00. Postul a fost pe locul patru pe interval.
România TV a fost după Antena 3, la o distanţă de 160.000 de telespectatori. O medie de 340.000 de români la Realitatea TV, 285.000 la TVR 1, 280.000 la Digi 24 şi peste 150.000 la B1 TV.
După izbucnirea incidentelor (22.30), a fost o creştere de audienţă, care s-a mai temperat până în jurul orei 1.00.
URBAN. O medie de 460.000 de telespectatori la oraşe pentru Antena 3 (locul trei în topul general), cu 130.000 mai mulţi decât la România TV. Peste 230.000 media la Digi 24, 220.000 la Realitatea TV, peste 80.000 la B1 TV.
După 22.30, Antena 3 a urcat pe primul loc, înaintea Pro TV, cu aceleaşi cifre, în condiţiile în care Pro TV (care transmitea, de asemenea, incidentele din piaţă) a scăzut în audienţă.
COMERCIAL. Cel mai urmărit post de ştiri pe segmentul comercial a fost Digi 24. Audienţa staţiei RCS a fost, între 18 şi 24, de aproape 120.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. A urmat Antena 3 (cu 90.000), Realitatea (85.000), România TV (70.000) şi B1 TV (20.000).
Audienta posturilor de ştiri (inclusiv TVR 1) miercuri, 1 februarie, pe intervalul orar 18.00-24.00, la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.503.000 | 8.4 | 17.5 |
2 | Kanal D | 968.000 | 5.4 | 11.3 |
3 | Antena 1 | 965.000 | 5.4 | 11.3 |
4 | Antena 3 | 681.000 | 3.8 | 7.9 |
5 | Romania TV | 525.000 | 2.9 | 6.1 |
6 | Prima TV | 484.000 | 2.7 | 5.6 |
7 | Realitatea TV | 339.000 | 1.9 | 4 |
8 | TVR 1 | 285.000 | 1.6 | 3.3 |
9 | Digi 24 | 278.000 | 1.6 | 3.2 |
10 | National TV | 232.000 | 1.3 | 2.7 |
11 | Antena Stars | 169.000 | 0.9 | 2 |
12 | Happy Channel | 158.000 | 0.9 | 1.9 |
13 | B1TV | 153.000 | 0.9 | 1.8 |
14 | Acasa | 144.000 | 0.8 | 1.7 |
15 | TVR 2 | 99.000 | 0.6 | 1.2 |
16 | AXN | 96.000 | 0.5 | 1.1 |
17 | Disney | 92.000 | 0.5 | 1.1 |
18 | Cartoon Network | 83.000 | 0.5 | 1 |
19 | Pro Cinema | 82.000 | 0.5 | 1 |
20 | Favorit TV | 70.000 | 0.4 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor de ştiri (inclusiv TVR 1) miercuri, 1 februarie, pe intervalul orar 18.00-24.00, în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 753.000 | 7.7 | 16.3 |
2 | Kanal D | 493.000 | 5.1 | 10.7 |
3 | Antena 3 | 461.000 | 4.7 | 9.9 |
4 | Antena 1 | 457.000 | 4.7 | 9.9 |
5 | Romania TV | 327.000 | 3.4 | 7.1 |
6 | Digi 24 | 232.000 | 2.4 | 5 |
7 | Realitatea TV | 222.000 | 2.3 | 4.8 |
8 | Prima TV | 201.000 | 2.1 | 4.4 |
9 | TVR 1 | 115.000 | 1.2 | 2.5 |
10 | National TV | 101.000 | 1 | 2.2 |
11 | Happy Channel | 89.000 | 0.9 | 1.9 |
12 | B1TV | 83.000 | 0.9 | 1.8 |
13 | Acasa | 77.000 | 0.8 | 1.7 |
14 | Antena Stars | 77.000 | 0.8 | 1.7 |
15 | AXN | 67.000 | 0.7 | 1.4 |
16 | Disney | 64.000 | 0.7 | 1.4 |
17 | TVR 2 | 54.000 | 0.6 | 1.2 |
18 | Cartoon Network | 38.000 | 0.4 | 0.8 |
19 | DigiSport 1 | 38.000 | 0.4 | 0.8 |
20 | Disney Junior | 36.000 | 0.4 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor de ştiri (inclusiv TVR 1) miercuri, 1 februarie, pe intervalul orar 18.00-24.00, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 373.000 | 8.3 | 21.3 |
2 | Antena 1 | 212.000 | 4.7 | 12.1 |
3 | Kanal D | 168.000 | 3.7 | 9.6 |
4 | Digi 24 | 117.000 | 2.6 | 6.7 |
5 | Prima TV | 93.000 | 2.1 | 5.3 |
6 | Antena 3 | 91.000 | 2.0 | 5.2 |
7 | Realitatea TV | 85.000 | 1.9 | 4.9 |
8 | Romania TV | 72.000 | 1.6 | 4.1 |
9 | Acasa | 37.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | AXN | 30.000 | 0.7 | 1.7 |
11 | National TV | 30.000 | 0.7 | 1.7 |
12 | Happy Channel | 28.000 | 0.6 | 1.6 |
13 | TVR 1 | 27.000 | 0.6 | 1.6 |
14 | Antena Stars | 26.000 | 0.6 | 1.5 |
15 | Disney | 20.000 | 0.4 | 1.1 |
16 | B1TV | 18.000 | 0.4 | 1 |
17 | Minimax | 17.000 | 0.4 | 1 |
18 | Paramount | 17.000 | 0.4 | 1 |
19 | Disney Junior | 15.000 | 0.3 | 0.9 |
20 | DigiSport 1 | 15.000 | 0.3 | 0.8 |
VEZI audienţele serii de marţi, AICI
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
CNA e la fel de ***= surd ca si telespectatorii posturilor de televiziune la care m-am referit.
sile, un ohm= in afara votului de la 11 decembrie, asta daca ati votat, ce ati mai facut util pentru Romania in ultima luna?