S-au pregătit de meci. Bancpost, Penny Market şi Telekom, toţi sponsori ai naţionalei, au ieşit pe TV cu spoturi dedicate meciului România - Danemarca, din preliminariile Cupei Mondiale 2018.
Toate cele trei clipuri pun în centru suporterul.
Fără alte vorbe, clipul Bancpost, care rulează de mai multe zile pe TV are un singur mesaj: „#stimcasuntetiacolo”.
Telekom, pune faţă în faţă România şi Danemarca, prezentată drept cea mai fericită ţară din lume. „Pe 26 martie, avem 90 de minute să le luăm locul”, spune mesajul companiei telecom.
Spotul Penny Market, creat de agenţia lui Bogdan Naumovici, pune în centru tipul de suporter credincios. Foarte credincios. Genul de suporter care atunci când este vizitat de preot, vrea să-i fie botezat şi receiverul de la televizor „că pe acolo vine” semnalul.
Bergenbier e în online şi în „teren”. Marca de bere, de asemenea în lista sponsorilor naţionalei, a lansat pe pagina de Facebook un antrenament la 360 de grade. Fanii pagini Bergenbier puteau urmări într-un filmuleţ 360 de grade tot ce s-a întâmplat pe teren în faza antrenamentelor jucătorilor noştri. Totodată, s-au făcut „activări” de realitate virtuală în fan zone-ul de la Cluj.
Sponsorii oficiali ai naţionalei sunt Telekom, Bergenbier, Bancpost, Ţiriac Auto, Penny Market, Fortuna, Joma.
Meciul România - Danemarca din preliminariile Cupei Mondiale 2018 este difuzat astăzi, de la 21.45 de TVR 1 şi TVR HD.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii