Skip to main content

Topul ADC*RO. Protestele au dat unele dintre cele mai creative campanii ale lui februarie

 
Topul ADC*RO. Protestele au dat unele dintre cele mai creative campanii ale lui februarie

Art Of Protest” a fost desemnată de membrii ADC*O ca fiind cea mai creativă idee a lunii februarie.

Publicitate

Campania a fost semnată de Mara Danilă şi constă într-o galerie de artă pentru protestele care au avut loc în luna februarie. Ilustratori şi artişti vizuali au transformat mesajele străzii în artă ce poate fi downloadată gratuit, printată acasă de către oricine şi adusă la următorul protest.

„Să spunem că ai ieşit în piaţă. Asta înseamnă că te-ai simţit nervos. Frustrat. Revoltat. 'Art of protest' a fost prima iniţiativă prin care ai simţit că există o mişcare, şi e alături de tine, de mesajul tău. Că te susţine. Şi te ajută să comunici mai departe de piaţă. Şi cel mai important, îţi face mesajul auzit”, declară Sandra Bold (Head of Copy MRM // McCann & membru ADC România).

Agenţia Jazz a dat a doua cea mai creativă campanie a lunii februarie, cu proiectul de Valentine's Day, dezvoltat pentru Grand Entertainment. Din cele peste 100 de istorisiri de dragoste ȋnscrise ȋn campanie, trei au devenit subiect de film, ȋntr-o serie de trailere proiectate ȋn sala de cinema, chiar ȋn prezenţa cuplurilor care ȋşi recunoşteau pas cu pas povestea . Campania a fost creată de Alexandru Buta // Art Director & Simona Suman, Andrei Stanciu // Copywriter.

Ceal de-al treilea loc este câştigat de Leo Burnett România pentru outdoorul „România, ediţie aniversară”, de pe celebrul Panou Arthur Verona. Mesajul a apărut cu ocazia protestelor de la Guvernul României.

Pentru luna februarie, menţiuni au primit lucrările: “Vodafone20 – Ai puterea să-ţi faci viitorul”, de la McCann WorldGroup România, “#cinstenuhoţie” de la Rusu+Borţun Brand Growers pentru brandul Primus de la Patru Mâini şi “Electric Castle 2017 – Second Artist Announcement”, dezvoltat de Electric Castle şi Cake.

  • Campania #cinstenuhorie, semnata de Rusu+Bortun

Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înfiinţat în 2008 şi reprezintă o asociaţie non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova şi de a recunoaşte excelenţa în creativitate.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus