Skip to main content

Derapaj cu AUDIENŢE. Surpriză totală la primul loc pe ţară. Posturile TV, cu înmormântarea Ilenei Ciuculete, live

 
Derapaj cu AUDIENŢE. Surpriză totală la primul loc pe ţară. Posturile TV, cu înmormântarea Ilenei Ciuculete, live

AUDIENŢE. Un derapaj în lanţ a făcut cifre mari de audienţă. Surpriză totală sâmbătă, pe intervalul orar 11.00-17.00, în care câteva posturi TV au transmis, live, înmormântarea Ilenei Ciuculete. Primele poziţii, la nivel naţional, sunt ale staţiilor care au dat aproape fără întrerupere, ceremonia funerară a solistei de muzică populară. Patru posturi, patru derapaje, patru cifre peste medie.

Publicitate

Cea mai urmărită televiziune la nivelul întregii ţări a fost postul de muzică populară Etno TV, urmat de România TV. La oraşe, România TV a fost cea mai vizionată staţie cu înmormântarea. Pe publicul comercial, România TV a fost pe locul al doilea, după Pro TV, dar au fost intervale orare în care şi pe acest target postul de ştiri controlat de Sebastian Ghiţă a fost pe prima poziţie.

Înainte de datele de audienţă, câteva detalii despre modul în care staţiile au transmis, într-un derapaj în lanţ, înmormântarea:

- Etno TV a transmis fără oprire între orele 11.00 şi 17.00. România TV aproape la fel. Antena Stars difuza, de asemenea imagini, mai întâi într-o fereastră pe ecran, cu invitaţi în studio, apoi live. Antena 3 a dat live de la cimitir.

Ce au văzut telespectatorii:

- prim-planuri cu mama îndurerată, lângă sicriu

- imagini cu sicriul coborât în groapă

- groparii lucrând în cavou

- imagine cu defuncta în sicriu, la Antena 3 (câteva secunde doar)

- fundaluri sonore de jale, din care nu a lipsit cântecul lăutăresc Deschide, gropare, mormântu'

- reporteri căţăraţi pe morminte, un microfon vârât între un preot şi cineva din familie care plângea, cameramani făcându-şi loc printre familia îndurerată

- live-uri de lângă groapă, înainte de ceremonie

- directuri cu participanţii la funeralii, abordaţi în timpul ceremoniei

- multe cadre foarte apropiate cu familia îndurerată

Cifrele sunt surprinzătoare:

NAŢIONAL. Etno TV a fost cea mai urmărită staţie TV pe intervalul 11.00-17.00, cu o medie de 650.000 de români în fiecare minut. În orele de vârf, media staţiei de muzică populară s-a dus spre 900.000 de români.

Locul doi pentru România TV la nivelul întregii ţări. Poziţia a patra pentru Antena Stars.

URBAN. România TV a ţinut oraşele cu înmormântarea solistei de muzică populară Ileana Ciuculete. Postul de ştiri a fost cel mai urmărit în mediu urban: 355.000 media la oraşe, cu 100.000 peste Pro TV (locul doi). Vârfurile RTV au sărit de 450.000 de telespectatori.

ETNO TV a avut cifre mari şi aici: a fost pe locul trei. Antena Stars a fost pe şase.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, pe tot intervalul cu înmormântarea, România TV a fost pe locul al doilea, după Pro TV. Au fost însă ore în care România TV a depăşit chiar şi Pro TV pe publicul între 18 şi 49 de ani.

Locul patru pe comercial pentru Etno TV şi şase pentru Antena Stars.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 18 martie, pe intervalul orar 11.00-17.00, la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 ETNO 656.000 3.7 12.6
2 Romania TV 604.000 3.4 11.6
3 Pro TV 550.000 3.1 10.6
4 Antena Stars 333.000 1.9 6.4
5 Antena 1 303.000 1.7 5.8
6 Antena 3 283.000 1.6 5.5
7 Kanal D 222.000 1.2 4.3
8 Disney 171.000 1.0 3.3
9 Minimax 119.000 0.7 2.3
10 Boomerang 119.000 0.7 2.3
11 B1TV 98.000 0.5 1.9
12 Prima TV 97.000 0.5 1.9
13 Disney Junior 96.000 0.5 1.9
14 AXN 91.000 0.5 1.8
15 Acasa 84.000 0.5 1.6
16 Cartoon Network 80.000 0.4 1.5
17 TVR 1 74.000 0.4 1.4
18 Nickelodeon 69.000 0.4 1.3
19 Realitatea TV 66.000 0.4 1.3
20 Pro Cinema 59.000 0.3 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 18 martie, pe intervalul orar 11.00-17.00, în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Romania TV 355.000 3.7 13.5
2 Pro TV 252.000 2.6 9.5
3 ETNO 206.000 2.1 7.8
4 Antena 1 174.000 1.8 6.6
5 Antena 3 171.000 1.8 6.5
6 Antena Stars 132.000 1.4 5.0
7 Kanal D 103.000 1.1 3.9
8 AXN 75.000 0.8 2.9
9 B1TV 72.000 0.7 2.7
10 Disney 56.000 0.6 2.1
11 Prima TV 53.000 0.6 2.0
12 Nickelodeon 51.000 0.5 1.9
13 Boomerang 49.000 0.5 1.9
14 TVR 1 42.000 0.4 1.6
15 Disney Junior 40.000 0.4 1.5
16 Cartoon Network 39.000 0.4 1.5
17 Minimax 37.000 0.4 1.4
18 Realitatea TV 37.000 0.4 1.4
19 National TV 32.000 0.3 1.2
20 Digi 24 32.000 0.3 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 18 martie, pe intervalul orar 11.00-17.00, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 129.000 2.9 14.3
2 Romania TV 86.000 1.9 9.6
3 Antena 1 75.000 1.7 8.3
4 ETNO 53.000 1.2 5.8
5 AXN 37.000 0.8 4.1
6 Antena Stars 33.000 0.7 3.6
7 Boomerang 33.000 0.7 3.7
8 Antena 3 27.000 0.6 3.1
9 Kanal D 23.000 0.5 2.6
10 Prima TV 21.000 0.5 2.3
11 Disney 19.000 0.4 2.1
12 Minimax 19.000 0.4 2.1
13 B1TV 19.000 0.4 2.1
14 Disney Junior 19.000 0.4 2.1
15 Digi 24 17.000 0.4 1.9
16 Eurosport 1 15.000 0.4 1.7
17 Nickelodeon 13.000 0.3 1.5
18 National TV 11.000 0.3 1.3
19 DigiSport 1 11.000 0.2 1.2
20 TLC 11.000 0.2 1.2

Despre modul în care au derapat posturile TV cu cazul Ileana Ciuculete, AICI

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    mareane , de ce nu ai spus asta de pro tv , cand au trasmis si ei
  • marian marian
    Cum este antenuta asa este si portarul de la antenuta mister mile . aceste posturi ar trebui amendate drastic , indiferent daca familia nu au vrut putina decenta . iar in legatura . cum ca antenuta a facut istorie in aceasta primavara , esti plecat mile demult cu ce ca in afara de marti este mereu aproape .si sambata a fost pe primul loc
  • Ultimii din Europa Ultimii din Europa
    Avea cineva dubii ca publicul roman nu e nițel *** ? Se uita la inmormantari si voteaza PSD .

    Salutari de departe , eu am plecat de 10 ani :)
  • mile mile
    geo, cine a cerut pro tv sa trasmita pe dolanescu in sicriu , vorbesti prostii, tv trebuie sa faca rating , daca oamenii refuzau sa se uite atunci nu ar mai trasmite dar asa vom avea inca multe , te intreb din nou , de ce si pro tv a dat inmormantari , au cerut oamenii, daca transmitea antena erau lideri
  • geo geo
    Mile, dacă ar fi avut un pic de decență, Antenuțele - Antena Stars - ar fi stat în băncuța ei. Eu nu cred că ”poporul” a înroșit telefoanele celor de la Antena Stars pentru le cere să transmită ”evenimentul”, în direct.
  • sgiu sgiu
    Incredibil,dar 3 posturi de desene animate in top 10
    Rar asa ceva
    Oricum,cam era de asteptat sa aibă audiențe ridicate cei cu funeraliile lui ciuculete.S-a cam exagerat acolo,am vazut ceva cadre de acolo.Ba,zici ca-a ***.Oleacă de decență nu e???
    Nu zic sa nu deie,dar mă,respectați un pic rudele îndurerate!
  • mile mile
    geo, poporul e de vina ca se uita, si pro tv a dat pe dolanescu , ai uitat
  • geo geo
    Familia este de vină pentru toate astea. Pentru că nu au oprit televiziunile la ușa bisericii și la poarta cimitirului.
  • mile mile
    deci romanii vor inmormantari , chiar si cei de la comercial

Trimite un comentariu

sus