Antena Group anunţă un nou site din seria ...zz. Este vorba de portalul jobzz.ro, după homezz.ro şi carzz.ro. Cum a pornit ideea cu ZZ? Cum o explică publicitarul care a realizat-o?
Publicitarul din spatele campaniei jobzz este Bogdan Naumovici şi agenţia pe care o deţine, 23 Ideas Communication.
De altfel, Naumovici este autorul conceptului grupului de site-uri care se termină în zz: Homezz, carzz.ro şi, acum, jobzz.ro. Colaborarea cu Antena Group a început cu site-ul lajumate.ro, nume care îi aparţine tot lui Naumovici.
Bogdan Naumovici a explicat ideea pentru Paginademedia.ro:
"Colaborarea noastră cu Intact a început pe celălalt site de anunţuri, lajumate.ro. Noi am făcut numele, dar şi conceptul de comunicare: publicarea anunţurilor clienţilor de pe site pe TV la fiecare "şi jumate", în concordanţă cu numele site-ului.
În condiţiile în care lajumate.ro a mers bine, s-a ajuns la ideea creării unor produse "pe verticală", derivate specializate din geleralistul lajumate.ro."
Cum s-a ajuns la "ZZ"?
Bogdan Naumovici, pentru Paginademedia.ro:
"Brieful către noi a fost să creăm entităţi separat de lajumate.ro, dar care să sugereze o rădăcină comună. Totodată, trebuia să se potrivească fiecare cu domeniul pentru care era lansat: imobiliare, auto, joburi.
Am venit cu ideea denumirii lor în engleză, carzz, homezz, jobzz, dar într-o grafie specifică, atât pentru posibilitatea de a cumpăra domeniile, dar şi din dorinţa de a le da o identitate interesantă. Aşa am venit cu această terminaţie ZZ pe care o scoatem în evidenţă"
Sunt uşor de identificat şi arată clar că provin din aceeaşi rădăcină."
Există cuvinte în argotica americană care se termină cu Z. Noi am făcut cu dublu z. Dar nu cred că a fost o idee folosită pentru un site de anunţuri.
Despre numele Lajumate.ro:
"Ne-am gândit că sugerează, în acelaşi timp, mai multe lucruri: e jumătatea drumului dintr-o negociere, anunţurile erau date şi pe TV la fiecare şi jumătate şi induce ideea unui preţ mai mic", explică Naumovici.
"Din partea clientului, am avut toată libertatea - ba chiar ne-au stimulat - de a veni cu idei ieşite din comunul calupului publicitar", a precizat el.
Spotul Jobzz.ro:
Site-urile Antena Group:
Lajumate.ro. Lansat la sfarsitul anului 2015, pe site-ul Lajumate.ro se gasesc peste 1 milion de anunţuri active din toate categoriile. În total, pana in prezent, peste 1 milion de utilizatori romani au adaugat spre vanzare cel putin un produs sau serviciu. Traficul majoritar al proiectului Lajumate.ro vine din zona mobila, cu peste 1 milion de aplicatii instalate (atat Android, cat si iOS).
HomeZZ.ro a fost lansat in Iulie 2016. Are peste 200.000 de anunturi cu proprietati de vanzare sau de inchiriat.
CarZZ.ro, cel de-al doilea site de verticala, a fost lansat la sfarsitul anului 2016, si are in prezent peste 130.000 de anunturi din domeniul auto.
JobZZ.ro este asftel ultimul site de anunturi lansat de Antena Group, fiind dedicat pietei de locuri de munca. Este activ începând de astăzi. Are peste 20.000 de anunturi cu oferte de munca, atat din Romania, cat si din strainatate.
"jobzz", "carzz"... pare ceva din anii '90, sunt curios dacă tinerii de azi văd formularea ca pe ceva "marfă". :)