Skip to main content

FOTO. În urma scandalului logo-ului Bucureşti, online-ul a ales propriul logo

 
Sursa foto: Hepta
Sursa foto: Hepta

Esenţa Capitalei într-un simplu Gif. A plouat cu parodii de logo-uri pentru Bucureşti, mai originale sau mai puţin originale.

Publicitate

Însă logo-ul care a creat de departe cea mai multă rumoare în online a venit de la Mădălin Dragnea, art director la Vână Creative Shop. Practic, o imagine în care se concetrează esenţa Bucureştiului. Gig-ul a fost distribuit intens pe Facebook: de peste 600 de ori.

Dragnea a venit şi cu o explicaţie legată de propunerea de logo: „Am fost întrebat de mulţi prieteni dacă mă bag la concursul de logo-uri pentru Bucureşti. N-am făcut-o, dar aş fi propus ceva sincer, direct, la care să rezoneze tot locuitorul. I-aş fi făcut şi animaţie, pentru o citire şi mai bună.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus