AUDIENŢE. Tenisul a dominat după amiaza de sâmbătă. Primele două posturi au fost cele care au difuzat finala de la Roland Garros: Pro TV a fost pe primul loc, urmat de Eurosport. Aproape două milioane de români au văzut finala pe cele două posturi.
Pentru Eurosport, a fost unul din cele mai bune locuri obţinute de canalul de nişă de-a lungul istoriei în România. Postul a mai fost pe locul al doilea tot cu o finală Roland Garros, tot cu Simona Halep, în 2014 (când meciul a fost dat şi de Antena 3).
De notat că, pe publicul comercial, peste jumătate din telespectatorii care aveau televizoarele deschise se uitau la meci: 55% cota de piaţă cumulată Pro TV şi Eurosport.
Paginademedia prezintă audienţele finalei pe care Simona Halep a pierdut-o în faţa sportivei Jelena Ostapenko, în continuare:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 1,9 milioane de români s-au uitat la finală în fiecare minut. Peste 1,4 milioane erau la Pro TV, iar 440.000 urmăreau meciul la Eurosport. Partida a fost transmisă în intervalul 15.50-18.40.
În urmă cu trei ani, finala pierdută de Simona Halep în meciul cu Maria Sharapova era văzută de 2,3 milioane de români: peste un milion şi jumătate la Antena 3 şo 760.000 la Eurosport.
URBAN. Peste 1,3 telespectatori de la oraşe pentru meciul Simonei Halep: aproape un milion pe Pro TV şi 350.000 la Eurosport.
La prima finală jucată de Halep la Roland Garros, pe 6 iunie 2014, s-au uitat peste 1,6 milioane de telespectatori: 1,1 la Antena 3 şi jumătate de milion la Eurosport.
COMERCIAL. O medie de 550.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe fnala Roland Garros: 416.000 pe Pro TV şi 145.000 pe Eurosport.
Cotă de piaţă de 55% pentru meciul de tenis, ceea ce înseamnă că peste jumătate din telespectatorii care aveau televizoarele deschise se uitau la meci
Acum trei ani, finala cu Simona Halep şi Sharapova avea pe comercial o medie de aproape 700.000 de telespectatori pe comercial: 410.000 pe Antena 3 şi 270.000 pe Eurosport.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 10 iunie, pe intervalul finalei Rolang Garros (15.48-18.38), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoare | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.422.000 | 7.9 | 30.7 |
2 | Eurosport 1 | 442.000 | 2.5 | 9.5 |
3 | Kanal D | 419.000 | 2.3 | 9 |
4 | Antena 1 | 309.000 | 1.7 | 6.7 |
5 | Romania TV | 262.000 | 1.5 | 5.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 10 iunie, pe intervalul finalei Rolang Garros (15.48-18.38), în mediul URBAN:
URBAN | Persoare | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 966.000 | 9.9 | 35.3 |
2 | Eurosport 1 | 351.000 | 3.6 | 12.8 |
3 | Kanal D | 197.000 | 2 | 7.2 |
4 | Antena 1 | 178.000 | 1.8 | 6.5 |
5 | Romania TV | 130.000 | 1.3 | 4.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 10 iunie, pe intervalul finalei Rolang Garros (15.48-18.38), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoare | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 416.000 | 9.2 | 40.1 |
2 | Eurosport 1 | 145.000 | 3.2 | 14 |
3 | Antena 1 | 92.000 | 2 | 8.9 |
4 | Kanal D | 52.000 | 1.2 | 5.1 |
5 | Prima TV | 49.000 | 1.1 | 4.8 |
Audienţa finalei Roland Garros din 2014, cu Simona Halep şi Maria Sharapova, AICI
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
https://www.paginademedia.ro/2017/01/revelion-un-sfert-din-romani-au-vazut-negru-in-minutul-de-varf-surpriza-romania-tv-locul-doi-dupa-antena-1