Campanie online pentru Orange, semnată de Profero, agenţia de digital a grupului Lowe, pentru a-i convinge pe clienţi să folosească aplicaţia „Contul meu Orange” pentru plata facturilor sau reîncărcarea cartelelor.
Comedianţii de la Sector 7 sunt actorii principali ai campaniei #inContulMeu. Ei sunt protagoniştii unor video-uri amuzante, construite în jurul unor activităţi consumatoare de timp pentru un client, cum ar fi plata facturii, activarea serviciilor de internet sau reîncărcarea cartelei, care pot fi realizate mult mai uşor şi rapid prin intermediul aplicaţiei Contul meu Orange.
Mirela Bosoi, Head of Brand and Communication la Orange:
„Pentru a-i încuraja pe clienţii noştri să-şi facă un cont în aplicaţia Contul meu Orange, am apelat la umorul celor de la Sector 7, alături de care am recreat şi dramatizat câteva dintre momentele în care aceste servicii nu erau disponibile şi online, evidenţiind astfel cât de uşor şi comod este să-ţi administrezi astăzi un cont de telefonie mobilă şi internet”
Clienţii care comentează episoadele pe pagina de Facebook a companiei participă la un concurs care pune la bătaie smartwatch-uri, roboţei, brăţări fitness sau invitaţii duble la Summer Well.
„Contul meu Orange are foarte multe beneficii pentru userii săi. Doar că, în viaţa reală, oamenii nu se numesc useri şi nici nu îi vei auzi vreodată spunând: ‘Azi am avut multe beneficii’ în loc de ‘Azi a fost o zi bună’. De aceea, am simţit nevoia să traducem avantajele aplicaţiei pe limba lor.
Şi, pentru că cel mai bine înţelegi lucrurile serioase şi importante atunci când sunt spuse în glumă, am ales să spunem povestea Contului meu Orange împreună cu echipa de la Sector 7, într-o serie de episoade amuzante.
Practic, este încă un proiect prin care ne dorim să facem ceea ce am făcut dintotdeauna ca agenţie de digital: să integrăm digitalul în viaţa de zi cu zi a consumatorului şi să îi facem viaţa mai uşoară prin tehnologie.
Pentru că deja peste 50% dintre români deţin un smartphone, gândim foarte mult în zona de mobile şi de aceea ne-a entuziasmat ideea de a promova avantajele unui produs de mobile, arătând în acelaşi timp consumatorilor că digitalul poate fi şi simplu, şi util, şi foarte fun”, adaugă Elena Negrescu, Senior Copywriter, Profero.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu