Skip to main content

De la Renault la Rogalski: Luiza Domnişoru, Corporate Communications Director la agenţia de PR

 
De la Renault la Rogalski: Luiza Domnişoru, Corporate Communications Director la agenţia de PR

Luiza Domnişoru, fostul şef al Serviciului Relaţii Publice al Grupului Renault în România, a intrat în echipa agenţiei Rogalski & Damaschin Public Relations.

De la începutul acestei luni, ea este Corporate Communications Director la agenţia de PR.

Din această poziţie, Luiza Domnişoru coordonează echipa care se ocupă de conturile corporate ale agenţiei de PR. Printre acestea: CEZ, Helenic Coca-Cola, Adecco şi Universal Robot.

Până acum, atribuţiile de Corporate ţineau de Ana-Maria Jităriţă, în prezent în concediu de maternitate.

Carte de vizită Luiza Domnişoru:

- Cu experienta de aproape 20 de ani in comunicare, Luiza Domnisoru (39 ani) este licentiata in jurnalism, din 2001, are un master in relatii publice si publicitate si a absolvit, in 2016, programul executive MBA romano-francez al ASE – Conservatoire National des Arts et Métiers (Paris).

- La inceputul carierei, a lucrat in presa scrisa, la “Curentul” si “Mediafax”, ca editor si reporter. In 2003, s-a alaturat echipei de comunicare a TVR, fiind responsabila de organizarea de conferinte si evenimente pentru presa si public larg. Din 2004, a devenit sef Serviciu Comunicare Externa TVR, coordonand o echipa formata din 20 colaboratori care asigurau activitatile de PR si comunicare corporate si de produs ale televiziunii publice. Printre cele mai importante proiecte in care a fost implicata figureaza rebranding-ul TVR, “Mari romani” (Golden Award for Excellence la PR Award, 2006), Eurovision Song Contest (head of Press pentru delegatia Romaniei, in 2006 si 2007), campania “TVR 50”.

- În 2008, s-a alaturat echipei de comunicare a Grupului Renault in Romania, ca sef Serviciu Relatii Publice. A fost responsabila de organizarea de evenimente corporate, lansari de produse, conferinte si vizite de presa (Renault F1 Roadshow, lansarea Dacia Duster), dezvoltarea de parteneriate si activari de brand (“Premiile Gopo”, Targul de Carte “Gaudeamus”, Festivalul International “George Enescu”, programul „Tinere talente” al Fundatiei Principesa Margareta a Romaniei etc. A

- A organizat si coordonat campanii de comunicare integrata (Renault Day 2014-2016, recompensata cu Silver Award for Excellence pentru Comunicare Interna la PR Award 2015), a contribuit la conceperea si implementarea strategiei de comunicare integrata a campaniilor aniversare Dacia-Renault 10 ani si 15 ani etc.

- Este profesor asociat al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, unde preda “Comunicarea de criza”, la master, si, din 2016, tine un curs de „Evaluare in relatii publice”, la Masterul de Comunicare si Relatii Publice al Facultatii de Litere.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus