Digi24, reclamat la CNA: prea multe titluri despre listarea la bursă. Consiliul National al Audiovizualului a primit o reclamatie care a vizat stirile difuzate in perioada 1 - 7 mai, despre listarea la bursa a companiei care detine postul, Digi Communications.
Reclamantul a considerat ca postul de stiri a facut publicitate mascata.
Ce a reclamat acesta?
Potrivit informatiilor prezentate in sedinta CNA de azi, reclamantul (a cărui identitate nu a fost dezvăluită) a acuzat o frecventa foarte ridicata a unei stiri despre punerea in vanzare a obligatiunilor RCS & RDS, pe crawl, banda neagra din josul ecranului.
“Consider că repetarea respectivei ştiri pe parcursul unei săptămâni se încadrează în limitele art. 1, pct. 16 (comunicare audiovizuală cu conţinut comercial mascat), din Legea Audiovizualului, şi încalcă art. 29, al. (1), lit. a”, se arata in reclamatie.
Monitorizarea facuta de CNA in perioada 1 - 7 mai a aratat faptul ca stirea respectiva a fost difuzata pe banda de crawl a postului Digi24, in diferite forme, de 331 de ori, pe o perioada de 16.434 de secunde (aproape cinci ore).
Membrii Consiliului nu au considerat insa ca postul de stiri Digi24 a incalcat prevederile Legii sau ale Codului Audiovizualului.
Conform raportului de monitorizare, numărul total de difuzări calculat pentru fiecare zi este urmatorul:
- 01.05.2017- 47 difuzări (3154 secunde);
- 02.05.2017- 48 difuzări (3054 secunde);
- 03.05.2017- 54 difuzări (3158 secunde);
- 04.05.2017- 53 difuzări (2584 secunde);
- 05.05.2017- 56 difuzări (1901 secunde);
- 06.05.2017- 32 difuzări (1107 secunde);
- 07.05.2017- 41 difuzări (1476 secunde);
Comentarii