AUDIENŢE. Cum stau posturile de ştiri pe cel mai râvnit target de audienţă - 18-49 de ani - cel pe care se vinde publicitatea? Ce audienţă au avut în iunie pe acest segment "comercial"?
Antena 3 este cel mai urmărit post de ştiri şi pe acest target, dar partea de public tânăr este destul de mică în comparaţie cu audienţa totală a staţiei.
De altfel, ponderea publicului tânăr în rândul posturilor de ştiri este în general mică, în patru cazuri din cinci. Antena 3, România TV, Realitatea TV şi B1 au un public preponderen "bătrân", peste 50 de ani.
De notat Digi 24, care, cu un public total de câteva ori mai mic decât Antena 3 şi România TV, este foarte aproape de aceste staţii pe comercial (seara, Digi 24 este chiar peste România TV).
Detalii, în continuare:
ÎN PRIME-TIME:
Antena 3, cea mai urmărită staţie de ştiri seara, este pe primul loc şi pe publicul comercial. Postul Intact a avut aproape 40.000 media de telespectatori între 18 şi 19 ani în serile de iunie. La nivel naţional, audienţa staţiei e de zece ori mai mare.
Digi 24 a fost a doua staţie de ştiri după publicul comercial, la diferenţă de 12.000 de telespectatori în urma Antenei 3. De notat că, la nivelul întregii ţări, Antena 3 are o audienţă de patru ori şi jumătate mai mare decât canlul RCS.
România TV este imediat după Digi 24 (la doar 1.000 de telespectatori, practic este egalitate), deşi, la nivel naţional, RTV are o audienţă de peste patru ori mai mare.
DUPĂ MEDIA PE ZI:
Clasament diferit pe publicul comercial după media pe zi. Astfel, cele mai urmărite sunt Antena 3 şi România TV (cu 22.000, respectiv 20.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, o pondere mică din totalul audienţei lor).
Digi 24 este al treilea canal informativ ziua, în iunie, cu 5.000 de telespectatori mai puţin pe acest target. La fel, se remarcă ponderea mai mare a publicului tânăr în cazul Digi, comparativ cu România TV şi Antena 3.
Audienţa posturilor de ştiri în PRIME-TIME, în luna iunie, pe publicul Comercial (18-49 de ani), Urban şi Naţional:
COMERCIAL | URBAN | NATIONAL | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Antena 3 | 38.000 (0,8) | Antena 3 | 253.000 (2,6) | Antena 3 | 352.000 (2) | ||
Digi 24 | 26.000 (0,6) | Romania TV | 177.000 (1,8) | Romania TV | 317.000 (1,8) | ||
Romania TV | 25.000 (0,6) | Realitatea | 71.000 (0,7) | Realitatea | 103.000 (0,6) | ||
Realitatea TV | 15.000 (0,3) | Digi 24 | 64.000 (0,7) | B1 TV | 94.000 (0,5) | ||
B1 TV | 11.000 (0,2) | B1 TV | 57.000 (0,6) | Digi 24 | 77.000 (0,4) |
Sursa: Kantar. Copyright: ARMA
Audienţa posturilor de ştiri după MEDIA PE ZI, în luna iunie, pe publicul Comercial (18-49 de ani), Urban şi Naţional:
COMERCIAL | URBAN | NATIONAL | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Antena 3 | 22.000 (0,5) | Antena 3 | 133.000 (1,4) | Romania TV | 212.000 (1,2) | ||
Romania TV | 20.000 (0,4) | Romania TV | 113.000 (1,2) | Antena 3 | 205.000 (1,1) | ||
Digi 24 | 15.000 (0,3) | Digi 24 | 40.000 (0,4) | B1 TV | 59.000 (0,3) | ||
Realitatea | 8.000 (0,2) | Realitatea | 37.000 (0,4) | Realitatea | 57.000 (0,3) | ||
B1 TV | 7.000 (0,2) | B1 TV | 33.000 (0,3) | Digi 24 | 50.000 (0,3) |
Sursa: Kantar. Copyright: ARMA
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
p.s.: degeaba se vor un post cu pretentii
De unde știe el afumătura?