Skip to main content

Cum stau posturile de ştiri pe publicul comercial? Digi 24, al doilea post seara pe publicul tânăr, după Antena 3

 
Cum stau posturile de ştiri pe publicul comercial? Digi 24, al doilea post seara pe publicul tânăr, după Antena 3

AUDIENŢE. Cum stau posturile de ştiri pe cel mai râvnit target de audienţă - 18-49 de ani - cel pe care se vinde publicitatea? Ce audienţă au avut în iunie pe acest segment "comercial"?

Publicitate

Antena 3 este cel mai urmărit post de ştiri şi pe acest target, dar partea de public tânăr este destul de mică în comparaţie cu audienţa totală a staţiei.

De altfel, ponderea publicului tânăr în rândul posturilor de ştiri este în general mică, în patru cazuri din cinci. Antena 3, România TV, Realitatea TV şi B1 au un public preponderen "bătrân", peste 50 de ani.

De notat Digi 24, care, cu un public total de câteva ori mai mic decât Antena 3 şi România TV, este foarte aproape de aceste staţii pe comercial (seara, Digi 24 este chiar peste România TV).

Detalii, în continuare:

ÎN PRIME-TIME:

Antena 3, cea mai urmărită staţie de ştiri seara, este pe primul loc şi pe publicul comercial. Postul Intact a avut aproape 40.000 media de telespectatori între 18 şi 19 ani în serile de iunie. La nivel naţional, audienţa staţiei e de zece ori mai mare.

Digi 24 a fost a doua staţie de ştiri după publicul comercial, la diferenţă de 12.000 de telespectatori în urma Antenei 3. De notat că, la nivelul întregii ţări, Antena 3 are o audienţă de patru ori şi jumătate mai mare decât canlul RCS.

România TV este imediat după Digi 24 (la doar 1.000 de telespectatori, practic este egalitate), deşi, la nivel naţional, RTV are o audienţă de peste patru ori mai mare.

DUPĂ MEDIA PE ZI:

Clasament diferit pe publicul comercial după media pe zi. Astfel, cele mai urmărite sunt Antena 3 şi România TV (cu 22.000, respectiv 20.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, o pondere mică din totalul audienţei lor).

Digi 24 este al treilea canal informativ ziua, în iunie, cu 5.000 de telespectatori mai puţin pe acest target. La fel, se remarcă ponderea mai mare a publicului tânăr în cazul Digi, comparativ cu România TV şi Antena 3.

Audienţa posturilor de ştiri în PRIME-TIME, în luna iunie, pe publicul Comercial (18-49 de ani), Urban şi Naţional:

COMERCIAL URBAN NATIONAL
Antena 3 38.000 (0,8) Antena 3 253.000 (2,6) Antena 3 352.000 (2)
Digi 24 26.000 (0,6) Romania TV 177.000 (1,8) Romania TV 317.000 (1,8)
Romania TV 25.000 (0,6) Realitatea 71.000 (0,7) Realitatea 103.000 (0,6)
Realitatea TV 15.000 (0,3) Digi 24 64.000 (0,7) B1 TV 94.000 (0,5)
B1 TV 11.000 (0,2) B1 TV 57.000 (0,6) Digi 24 77.000 (0,4)

Sursa: Kantar. Copyright: ARMA

Audienţa posturilor de ştiri după MEDIA PE ZI, în luna iunie, pe publicul Comercial (18-49 de ani), Urban şi Naţional:

COMERCIAL URBAN NATIONAL
Antena 3 22.000 (0,5) Antena 3 133.000 (1,4) Romania TV 212.000 (1,2)
Romania TV 20.000 (0,4) Romania TV 113.000 (1,2) Antena 3 205.000 (1,1)
Digi 24 15.000 (0,3) Digi 24 40.000 (0,4) B1 TV 59.000 (0,3)
Realitatea 8.000 (0,2) Realitatea 37.000 (0,4) Realitatea 57.000 (0,3)
B1 TV 7.000 (0,2) B1 TV 33.000 (0,3) Digi 24 50.000 (0,3)

Sursa: Kantar. Copyright: ARMA

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Catalin Rasca Catalin Rasca
    Eu nu pot sa vad stiri in alta parte nu am unde, Digi 24 este singura tv de stiri!
  • dan petrea dan petrea
    Digi nu se inchide. In schimb, ar trebui drastic sanctionata TVR 1 pentru emisiunea lui Ionuț Cristache Sarmaluta, devenita tribuna de manifestare a infractorilor!
  • ahab ahab
    digi nu se inchide. au dat-o calda ca ii strangea dna de stiti voi ce. practic le-a aratat pisica "va inchidem portavocea daca nu ne lasati in pace." um ***. misto cum tolontan vine cu stirea ca digi se poate inchide curand, apoi, la scurt timp, inchina o oda de toata frumusetea DNA-ului, chiar azi. stelutze- stelutze...
  • Iuli Iuli
    Pai daca Digi se inchide pentru aceste rezultate, ce sa mai zicem de Realitatea si b1? RCS ar trebui sa reduca din cheltuieli si sa continue acest proiect, sa consulte specialisti si vor reusi.

    p.s.: degeaba se vor un post cu pretentii
  • Dr. Dan Patru Dr. Dan Patru
    mile, normal ca e. foarte putini tineri au si studii. majoritatea nu au, iar o buna parte au facultati facute la misto.
  • mihai mihai
    bineinteles publicul comercial "bun" e la digi24 eventual realitatea iar publicul comercial "nasol" e la a3 si rtv. Pe bune...
  • Gabi Gabi
    Sigur, sa vedem acum pe luna iulie cand nu mai e Patraru care avea audienta de 7 ori cat media postului ?
  • UmbertoTomasy UmbertoTomasy
    Și minciună ală de tolontan azburici ms zice că de închide Digi
    De unde știe el afumătura?
  • mile mile
    deci tot antena 3 e prima si la comercial , cu tineri mai multi decat digi

Trimite un comentariu

sus