Red Dot, competiţie globală de design, a premiat Brandient pentru noul design de ambalaj al berii Silva, lansat în această vară de Heineken România.
Un juriu internaţional de specialişti în design din 11 ţări — practicanţi, jurnalişti, critici şi profesori — a selectat cele mai bune expresii ale designului dintre 8.051 de înscrieri din 50 de ţări, au anunţat reprezentanţii agenţiei de branding.
Reprezentanţii Brandien, despre noul design: „Conceptul de design pentru Silva — “Focus” — aminteşte privitorului de un gest extrem de familiar, acela de încercuire a unei informaţii importante pe un caiet, calendar sau pe tablă; acest tratament stilistic creează astfel o simplă dar pregnantă celebrare a meşteşugului. Noul design transmite adevăratul spirit Transilvănean al brandului — o declaraţie pentru misterul naturii, măiestria berii şi gustul autentic.”
Este al doilea premiu primit de Brandient în cadrul Red Dot. În 2015, agenţia a fost premiată pentru coperta revistei BIZ dedicată Singapore, fiind apreciat designul său original de literă.
Coperta Biz Singapore
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii