Agenţia FCB a creat identitatea vizuală ce va fi folosit în cadrul tuturor evenimentelor din jurul Centenarul Marii Uniri de la 1918 şi al Războiului pentru Întregirea Neamului. Logo-ul câştigător a fost selectat dintr-un număr de 13 propuneri venite de la trei agenţii, care au lucrat pro bono.
„Cu un total de 234,64 puncte, propunerea câştigătoare este cea a FCB BUCHAREST, denumită ”Hora”. Aceasta s-a aflat pe primul loc atât în preferinţele juriului, cât şi ale publicului, din partea căruia a primit 27% din voturile exprimate.”, au anunţat reprezentanţii Ministerului Culturii.
„Logoul a fost construit pornind de la două cercuri reunite de simbolul infinitului. Cercurile sunt compuse din puncte individuale care cresc şi se dezvoltă. Hora infinită obţinută este un simbol viu, sugerând continuitate împreună, rezistenţă şi creştere.”, au mai arătat aceştia.
Juriul care a participat la selecţia logo-urilor a fost format din Raluca Bibiri (Centrul de Excelenţă în Studiul Imaginii), Carmen Apetrei (Universitatea Naţională de Arte Bucureşti), Maria Predoiu (International Advertising Association), Anne-Marie Obretin (Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România) şi Cezar Batog (reprezentant MCIN).
FOTO. Care au fost cele 13 propuneri de logo
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
100
SARBATORIM•IMPREUNA
1918-2018
CA•POSTURILE•PRO