Digi FM cu „haine noi”. Postul de radio deţinut de RCS&RDS are de astăzi un nou logo, aproape de aniversarea a doi ani de la lansare.
Noul logo păstrează fontul, însă îşi schimbă culorile, din negru cu mov, sigla trece la albastru cu roşu.
Motivul schimbării? Sigla Digi FM semăna prea mult cu cea a Digi24.
„Au existat chiar cazuri în care ascultători de radio au răspuns în chestionarele de audienţă că au ascultat radio Digi 24, acestea fiind confuzii pe care trebuie să le oprim”, a explicat Cătălin Ivan, directorul postului de radio.
Cătălin Ivan, directorul postului de radio DigiFM adaugă:
„Conform raportului anual Reuters Digital News, în 2017, Digi24 şi Digi24 online sunt între primele cele mai accesate surse de ştiri din România. Asocierea lui Digi FM cu Digi24 a fost de la bun început una reuşită şi încrederea în brand a fost asimilată rapid. Însă acelaşi raport mai spune că radioul este un mediu de două ori mai puţin accesat pentru ştiri decât tv-ul sau online-ul.
Ştiind şi că timpul mediu de ascultare a unui radio de ştiri este mic, Digi FM a fost nevoit să fie omologul pe radio al lui Digi 24 în proporţie de numai 16%. Proporţia trebuia transpusă şi vizual pentru că siglele erau aproape identice şi puteau crea cu uşurinţă confuzii legate de conţinutul radioului. Au existat chiar cazuri în care ascultători de radio au răspuns în chestionarele de audienţă că au ascultat radio Digi 24, acestea fiind confuzii pe care trebuie să le oprim.”
Ciprian Olaru, cel care semnează noul logo, declară: „Noul logo DigiFM punctează breaking news-ul, plin de valori media importante, atât de asimilate şi naturale naţiunii, punctează acest break rush care face urechile să ciulesca şi inimile să pulseze.”
Radio DigiFM face parte din trustul Digi deţinut de compania RCS & RDS. Compania deţine Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 şi 4, un canal de filme Pay-TV, Digi Film, 3 programe de documentare, Digi World, Digi Life şi Digi Animal World, un canal de muzică, Utv şi 4 posturi de radio: Pro FM, Digi FM, MusicFM şi DanceFM.
Comentarii
"domnul Dragomir este “expert în tehnici de manipulare”, pentru că asta scrie exact pe siteul firmei dânsului de consultanţă, Peer House Communication (peerhouse.ro)/ SC Peer House Consulting SRL: oferă “expertiză în tehnici de manipulare”. "
forma aia de rosu taie totul, "de pute"...
***