AUDIENŢE. Dacă luna august, pe zona de ştiri, a fost a postului România TV, în septembrie, când au reînceput emisiunile de seară cu Mihai Gâdea şi Mircea Badea, Antena 3 a venit din urmă şi şi-a recâştigat poziţiile la oraşe.
România TV are în septembrie scăderi pe toate targeturile, în timp ce Antena 3 are plusuri de audienţă (mai ales seara, în intervalul de maximă audienţă). Rezultatul: postul din grupul Intact trece înaintea România TV la oraşe (atât după media pe zi, cât şi în Prime-Time, poziţie pe care o pierduse în vară).
Chiar dacă are o scădere de audienţă, România TV rămâne înaintea Antena 3 după mediile la nivel naţional, însă la o diferenţă mult mai mică decât în august.
Scăderea România TV vine după două luni de vară în care a avut plusuri consistente de audienţă (de zeci de mii de telespectatori).
În septembrie, celelalte staţii au plusuri în Prime-Time: ceva mai mari la Realitatea TV, mai mici la B1 TV şi la Realitatea.
Cum a evoluat audienţa posturilor de ştiri în luna septembrie, în continuare.
Audienţele posturilor de ştiri în luna septembrie:
PRIME-TIME. Cum a arătat în septembrie lupta România TV - Antena 3?
Postul Intact recâştigă oraşele. În timp de România TV scade cu 20.000 de telespectatori, Antena 3 câştigă 25.000 şi trece peste postul tabloid.
La nivelul întregii ţări, România TV pierde aproape 45.000 de telespectatori, Antena 3 câştigă aproape 30.000. Postul controlat de Sebastian Ghiţă rămâne pe acest target peste canalul Intact, dar la o diferenţă mult mai mică decât în august (45.000 de telespectatori diferenţă în septembrie, faţă de 120.000 în august.
Creşteri în Prime-Time şi pentru celelalte staţii, ceva mai mari pentru Realitatea TV (care, la nivel naţional, se apropie de 100.000 de telespectatori).
MEDIA PE ZI. Şi după media pe zi, Antena 3 recâştigă oraşele. Plusul postului Intact este mai mic decât în Prime-Time (7.000), însă România TV scade cu peste 20.000 de telespectatori la oraşe.
Şi la nivel naţional, România TV are cifre mai mici decât în august: 40.000 de telespectatori este scăderea. Se menţine în faţa Antena 3, dar cu un avans mai mic (avea peste postul Intact aproape 80.000 de telespectatori în august, în septembrie are 30.000).
După media pe zi, variaţiile Realitatea TV, B1 şi Digi 24 sunt mult mai mici, cifrele fiind apropiate de august.
Audienţa posturilor de ştiri în lunile iulie, august şi septembrie, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audienţă, 19.00-23.00):
PRIME-TIME URBAN:
IULIE | Persoane (Rtg%) | AUGUST | Persoane (Rtg%) | SEPTEMBRIE | Persoane (Rtg%) | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Antena 3 | 224.000 (2,3) | Romania TV | 230.000 (2,4) | Antena 3 | 229.000 (2,4) | ||
Romania TV | 193.000 (2) | Antena 3 | 204.000 (2,1) | Romania TV | 208.000 (2,1) | ||
B1 TV | 55.000 (0,6) | B1 TV | 52.000 (0,5) | Realitatea | 67.000 (0,7) | ||
Realitatea | 51.000 (0,5) | Realitatea | 50.000 (0,5) | B1 TV | 53.000 (0,6) | ||
Digi 24 | 42.000 (0,4) | Digi 24 | 39.000 (0,4) | Digi 24 | 43.000 (0,4) |
Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA
PRIME-TIME NAŢIONAL:
IULIE | Persoane (Rtg%) | AUGUST | Persoane (Rtg%) | SEPTEMBRIE | Persoane (Rtg%) | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Romania TV | 352.000 (2) | Romania TV | 413.000 (2,3) | Romania TV | 370.000 (2,1) | ||
Antena 3 | 316.000 (1,8) | Antena 3 | 293.000 (1,6) | Antena 3 | 325.000 (1,8) | ||
B1 TV | 92.000 (0,5) | B1 TV | 80.000 (0,4) | Realitatea | 96.000 (0,5) | ||
Realitatea | 71.000 (0,4) | Realitatea | 69.000 (0,4) | B1 TV | 85.000 (0,5) | ||
Digi 24 | 53.000 (0,3) | Digi 24 | 50.000 (0,3) | Digi 24 | 53.000 (0,3) |
Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA
Audienţa posturilor de ştiri în lunile iulie, august şi septembrie, după MEDIA PE ZI:
ZI URBAN
IULIE | Persoane (Rtg%) | AUGUST | Persoane (Rtg%) | SEPTEMBRIE | Persoane (Rtg%) | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Romania TV | 130.000 (1,3) | Romania TV | 141.000 (1,5) | Antena 3 | 123.000 (1,3) | ||
Antena 3 | 121.000 (1,2) | Antena 3 | 114.000 (1,2) | Romania TV | 119.000 (1,2) | ||
B1 TV | 35.000 (0,3) | B1 TV | 35.000 (0,4) | Realitatea | 34.0000 (0,3) | ||
Digi 24 | 29.000 (0,3) | Realitatea | 28.000 (0,3) | B1 TV | 33.000 (0,3) | ||
Realitatea | 29.000 (0,2) | Digi 24 | 28.000 (0,3) | Digi 24 | 28.000 (0,3) |
Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA
ZI NAŢIONAL
IULIE | Persoane (Rtg%) | AUGUST | Persoane (Rtg%) | SEPTEMBRIE | Persoane (Rtg%) | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Romania TV | 239.000 (1,3) | Romania TV | 252.000 (1,4) | Romania TV | 212.000 (1,2) | ||
Antena 3 | 186.000 (1) | Antena 3 | 176.000 (1) | Antena 3 | 180.000 (1) | ||
B1 TV | 58.000 (0,3) | B1 TV | 56.000 (0,3) | B1 TV | 52.000 (0,3) | ||
Realitatea | 42.000 (0,2) | Realitatea | 42.000 (0,2) | Realitatea | 49.000 (0,3) | ||
Digi 24 | 37.000 (0,2) | Digi 24 | 36.000 (0,2) | Digi 24 | 35.000 (0,2) |
Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
https://www.paginademedia.ro/2016/11/preturi-cat-cer-posturile-pentru-campanie-un-spot-electoral-la-antena-3-si-romania-tv-cam-cat-o-reclama-la-pro-tv-la-vocea-romaniei