Skip to main content

Revista de trei milioane de euro: Ringier, Burda şi Chelgate, în licitaţie pentru publicaţia Sectorului 1

 
Revista de trei milioane de euro: Ringier, Burda şi Chelgate, în licitaţie pentru publicaţia Sectorului 1

LICITAŢIE. Primaria Sectorului 1 din Bucuresti, condusa de Daniel Tudorache (PSD), a primit cinci oferte pentru contractul estimat la peste 2,75 milioane de euro pentru realizarea, editarea, tiparirea si distributia Buletinului informativ al institutiei in urmatorii 4 ani, potrivit datelor din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).

Publicitate

Printre ofertanti apar nume ca Burda Romania (terţ sustinator pentru Euro Standard), Ringier (avand ca subcontractat RA Monitorul Oficial) şi Chelgate UK, sucurala Bucureşti (comapnie care a realizat, în trecut şi revista Regio, pentru Ministerul Dezvoltării).

Cele cinci oferte sunt urmatoarele:



1. Stefadina Comserv SRL


2. Euro Standard SRL (avand ca tert sustinator pe Inkorporate Print SRL si Burda Romania)


3. Chelgate LTD UK Sucursala Bucuresti (lider de asociere), avand ca asociat pe Artprint SRL si subcontractant pe Wingman SRL


4. Ringier Romania ( avand ca subcontractant RA Monitorul Oficial si Inbox Marketing SRL)


5. Romprint Fusion SRL, avand ca asociat pe Cross Media Premium



Câştigătorul licitaţiei se va ocupa pentru următorii patru ani de Buletinul informativ al Primariei Sectorului 1. Va asigura tot: de la redactare şi editare (cu jurnalişti şi fotoreporteri) la distribuţie (publicaţia e gratuită).

Reamintim că Primăria Sectorului 1 a decis să aloce 2,7 milioane de euro pentru Buletinul Primăriei, pentru următorii ani, după cum Paginademedia.ro a scris aici. Câştigătorul licitaţiei va realiza, redacta, edita şi distribui în următorii patru ani revista Primăriei Sectorului 1."


Ce servicii vrea sa cumpere Primaria Sectorului 1 - detalii din caietul de sarcini:



"Scopul achiziţiei este acela de a realiza, edita, tipări şi distribui, Buletinul Informativ al Primăriei Sectorului 1 – publicaţie în limba română, distribuită gratuit cetăţenilor din Sectorul 1 al Municipiului Bucureşti care se doreşte a fi un instrument util de comunicare între instituţie şi cetăţeni în scopul diseminării informaţiilor de interes public, al creşterii calităţii serviciului public şi al realizării unei administrări în interesului cetăţeanului.



Frecvenţa apariţiei publicaţiei

Publicaţia va apărea cel puţin trimestrial; în situaţiile în care va fi necesar (în funcţie de volumul şi caracterul informaţiilor), publicaţia poate apărea cel mult lunar.

Numărul de pagini

În mod obişnuit publicaţia va avea un număr de 36 (32+4) pagini, format 210 x 282 mm.

În mod excepţional (2-3 cazuri/an), în situaţiile în care contextul social din Sectorul 1 impune o mediatizare amplă a unor evenimente, numărul de pagini va fi de cel mult 64 (60+4) pagini (exemple de astfel de situaţii: campanii locale de informare şi conştientizare, situaţii de urgenţă, evenimente speciale cu ocazia sărbatorilor legale etc.)

Rubrici permanente ale publicaţiei

1.Editorial/Opinii – mesajul autorităţilor publice locale pentru cetăţeni
2.Actualitate
3.Proiecte şi Investiţii
4.Capitala verde – mediu
5.La şcoală – învăţământ
6.Acasă – asociatii proprietari
7.Sănătate
8.Consiliul local – „Aleşii dumneavoastră”
9.Reportaj/interviu
10.Timp liber
11.Scrisori – „Cetăţenii întreabă, Primăria răspunde”
12.Utile – „În spijinul dumneavoastră”/ Informaţii de interes public
13.Istorie/tradiţie/cultural – „De ieri şi de azi”
14.Fotoreportaj

Descrierea activitatilor solicitate:

Activităţi redacţionale

Documentarea: Autoritatea contractantă nu va pune la dispoziţia prestatorului niciun fel de material, scris sau grafic. Prestatorul va asigura, prin personal specializat (reporteri, fotoreporteri), realizarea de interviuri, reportaje şi fororeportaje, culegerea de ştiri şi opinii privind evenimentele publice în legătură cu activitatea Primăriei Sectorului 1 şi a instituţiilor publice de interes local din subordinea Consiliului local Sector 1, acestea urmând a fi prezentate în cadrul Buletinului Informativ.

Redactarea articolelor: Textul articolelor trebuie să fie coerent, clar şi concis. Construcţia frazei trebuie să aibă complexitate sintactică redusă astfel încât lectura să fie cât mai facilă; conţinutul frazei trebuie să fie corect din punct de vedere gramatical şi al exprimării.

Conţinutul fiecărui articol trebuie să fie unic; în măsura în care autoritatea contractantă are posibilitatea de a le verifica, articolele copiate/ plagiate vor fi respinse. Copierea integrală/ parţială a textului articolului propus spre publicare şi plagiatul sunt acţiuni care se realizează pe riscul şi răspunderea operatorului economic.

Titlul/ subtitlul/ supertitlul articolelor trebuie să îndepliniească următoarele cerinţe:

•să aibă legătură evidentă cu textul articolului
•să fie corect formulat şi fără echivoc
•să aibă un mesaj clar, care să incite la parcurgerea textului articolului

Activităţi editoriale:

Designul publicaţiei trebuie să aibă următoarele caracteristici generale:

•să atragă cititorul prin coperta atractivă şi prin combinaţia text-imagine-structura paginii
•să dirijeze privirea cititiorului prin arhitectura paginii şi prin elemente vizuale
•să scoată în evidenţă ideile importante din text prin grafică şi modul de prezentare a fotografiilor
•să conţină elemente care rămân neschimbate de la un număr la altul (spre exemplu rubricile permanente, sistemul de aranjare în pagină a titlurilor etc.), dar şi elemente surpriză care să incite interesul cititorilor

În ceea ce priveşte "Expresivitatea mesajului":

Având în vedere că Buletinul Informativ reprezintă un instrument de comunicare vizuală între instituţia publică şi cetăţeni, cel mai bine adaptată specificului acestui „Buletinului informativ” este propunerea grafică care transpune mesajul instituţiei publice (text şi imagine) într-un mod ordonat şi clar pentru ca cetăţenii să-l recepteze fără probleme. În stabilirea raportului text/fotografii incluse in paginile Buletinului Informativ, se are în vedere faptul că textul explică fotografiile.

Din aceste motive, se impune transpunerea optimă a conceptului grafic de ansamblu la diferitele niveluri de perceptie ale cetăţenilor care acoperă un public ţintă larg, cu vârste şi profesii diferite, niveluri de instruire socială distincte, etc. ", se arata in caietul de sarcini.



Citeşte şi:

Autor: Adrian Vasilache adrian.vasilachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Catalina Catalina
    Am auzit ca s-ar fi inventat ceva numit "retele sociale". Cica nici nu tre' sa dai bani sa scrii acolo tooot felul de informatii. Daar, de ce sa nu luam niste bani de la locuitorii sectorului 1 ca sa scoatem niste reviste cu 32 de pliante pe care sa le aruncam direct la cos? Pluuus, cine o sa numere cate pagini, cate exemplare, detalii d-astea?
  • ion ion
    "Construcția frazei trebuie să aibă complexitate sintactică redusă astfel încât lectura să fie cât mai facilă" - adica pe limbajul votantilor PSD.

Trimite un comentariu

sus