Ziua a doua de concurs pentru frecvenţe radio a CNA aduce în faţa forului audiovizual 18 societăţi care îşi prezintă proiectele pentru a obţine cel puţin una dintre cele 14 frecvenţe în FM puse la bătaie.
Paginademedia.ro prezintă principalele proiecte care radio, pe măsură ce acestea vor fi prezentate în faţa CNA:
1. ICA Media SRL a solicitat frecvenţe pentru Alba Iulia şi Cluj Napoca, pentru un post cu numele Citadel FM. Societatea deţinută integral de Adriana Iuga mai deşine o frecvenţă pentru Radio Mediaş.
Cosmin Iuga, reprezentantul postului: „Ideea de radio local nu se mai respectă în România. Vrem să facem radiouri locale care să promoveze tinere talente pe care să le descopere şi care să difuzeze interviuri cu personalităţi culturale locale. (...) Discutând cu oameni din aceste oraşe am constata că ei au puţin surse de informare cu ştiri locale, astfel presa scrisă este aproape inexistentă. Ne obligăm să facem investiţii de cel puţin 33.000 de euro pe fiecare studio şi să angajăm la fiecare cel puţin 6 – 8 oameni.”
2. Joy Media din Arad – solicită pentru Alba Iulia, Baia Mare, Cluj Napoca şi Mangalia. Are Joy FM din Vladimirescu (Arad). Societatea anunţă o investiţie iniţială de circa 240.000 de lei. Asociatul unic este Muntean Maria.
Paul Baltă, reprezentantul Joy FM: „Societateta noastră deţine deja o licenţă din Arad. Emitem de trei ani. Joy FM s-a extins şi în Republica Moldova printr-un parteneriat, pe 7 frecvenţe (inclusiv Chişinău - n.r.). Am început demersurile pentru extinderea în Spania, în De Almeria, unde este o comunitate mare de români.
Am investit peste 300.000 de euro in Arad intr-un studio media. Vrem să fim un radio sută la sută naţional format din staţii locale.”
Ştire în curs de actualizare
Tov. Herjeu, ma cheama Livia! Pune-ti ochelarii!