Dogan Media, compania care operează Kanal D în România, intră în concursul CNA cu un nou proiect de post radio generalist: Radio D. Frecvenţele solicitate: la Alba Iulia, Baia Mare, Cluj – Napoca, Mangalia, Piatra Neamţ şi Sighetu Marmaţiei.
„Cam ce siguranţă avem noi că nu vom auzi WowBiz şi la radio?”, i-a întrebat Radu Herjeu pe reprezentanţii Dogan.
Potrivit proiectului de pus la CNA, vedetele viitorului radio vor fi parte din cele deja cunoscute de la postul Kanal D: Teo, Mihai Ghiţă de la Asta-i România sau Christian Sabbagh.
Proiectul a fost prezentat în faţa CNA de cinci reprezentanţi ai companiei: Cătălin Băleanu, Alina Popescu, Christian Sabbagh, Mihai Ghiţă şi Iosif Kălăuz.
AUDIO. Cum sună jingle-ul viitorului post Radio D:
Din discuţiile de la CNA:
Mihai Ghiţă, realizatorul emisiunii Asta-i România, care va fi şi directorul de programe al Radio D:
„Deşi de regulă oamenii se îndreaptă dinspre radio către televiziune, noi încercăm să aducem din experienţa noastră de pe TV, pe radio. Ne vom focusa pe ştirile Radio D, care vor fi la obiect şi bine documentate.
Ne vom sprijini pe o echipă de corespondenţi locali în staţiile pe care le vom avea şi pe corespondenţii pe care îi avem în acest moment la Kanal D. Vom folosi agenţiile cu care avem deja contract, pentru ca oamenii să aibă informaţii exacte despre ce se întâmplă în localitatea lor. Pe lângă cele 3 minute de ştiri naţionale, oră de oră, încercăm să aducem câte un minut de ştiri locale. În privinţa conţinutului local încercăm să mergem către contemporary hit radio.”
Christian Sabbagh:
„Voi avea o emisiune de prevenire. De 20 de ani lucrez în domeniul presei de investigaţii şi am văzut o mulţime de nenorociri la viaţa mea şi cred că e mai bine să previi. Mă voi referi la traficul şi consumul de droguri, accidente, scandaluri. Tinerii din ziua de azi cred că e cool să fumezi un joint, deşi nu cunosc efectele şi nici care ar putea fi problemele legale. Putem spune că este o emisiune educativă.”
Radu Herjeu, membru CNA:
„Am două probleme. Mi-aş fi dorit, întrucât patru din cele 6 frecvenţe pe care le doriţi sunt oraşe cu peste 50.000 de locuitori, să acordaţi mai multă atenţie acestui lucru. Dacă obţineţi, de exemplu, o frecvenţă la Cluj, mi-e greu să cred că acest oraş merită doar 18 minute de ştiri locale pe zi. Sigur, nu sunteţi obligaţi.
A doua problemă, cu tot respectul pentru cei pe care îi cunosc, aş vrea să ştiu cam ce siguranţă am eu că nu voi auzi WowBiz şi la radio?
În prezentare de acolo spuneţi că veţi da divertisment de calitate, de bun simţ şi de bună inspiraţie şi întrebarea meaa firească este de ce nu o faceţi şi la Kanal D. Eu mi-aş dori să nu aud şi pe radio ce se poate vedea, câteodată, în unele emisiuni de divertisment dela dumneavoastră, una a fost chiar sancţionată săptămâna trecută.”
Cătălin Băleanu:
Ce vă pot spune e că felul în care a fost gândită grila nu are nicio legătură cu televiziunea. Cred că ce vă propunem noi este un conţinut remarcabil. Căutăm să ne diferenţiem de toate posturile de pe piaţă, dar cu un conţinut atractiv.
Valentin Jucan, membru CNA – Dacă obţineţi două, trei licenţe, există planuri de extindere?
Cătălin Băleanu:
Da, ne dorim să avem o acoperire la nivel naţional şi în măsura în car vor fi disponibile frecvenţe suntem interesaţi să ne extindem aria de acoperire.
Din proiectul Radio D, depus la CNA:
Format: Contemporary hit radio (CHR)
Public ţintă: populaţia urbană cu vârste de peste 18 ani. Persoane active.
Locaţia de emisie: din Bucureşti, de la sediul Kanal D.
Obiective: Radio D îşi propune să devină un radio cu notorietate printre ascultătorii din Alba Iulia, Baia Mare, Cluj – Napoca, Mangalia, Piatra Neamţ şi Sighetu Marmaţiei.
În perspectivă, urmărim să fim prezenţi în Bucureşti, Constanţa, Sibiu, Timişoara şi în alte oraşe în care vor exista frecvenţe disponibile, devenind un radio cu acoperire naţională.
Obiectivul pe termen mediu şi lung este dezvoltarea ofertei editoriale cu scopul de a obţine poziţionarea în topul primelor trei radiouri din România. În acest sens, avem o strategie de investiţii prin utilizarea resurselor financiare ale trustului Doğan Holding.
Conţinutul difuzat va asigura promovarea valorilor autentice, inclusiv prin intermediul unui divertisment de calitate, de bun-simţ şi de bună inspiraţie.
Postul ar fi condus, din funcţia de director de programe de Mihai Ghiţă, realizatorul Asta-i România de la Kanal D.
Scopul nostru este crearea unui produs original care va atinge orizontul de aşteptare al unui public larg şi variat, având şi conţinut de interes local.
Radio D îşi propune să devină una dintre cele mai credibile şi mai importante surse de informare şi de divertisment pentru publicul naţional şi local.
Ştirile vor fi difuzate din oră în oră între 6 şi 23 cu o durată de 3 minute pe oră.
Investiţii preconizate, pe o perioadă de cinci ani se ridică la 2,65 milioane de euro.
Investiţii preconizate pentru zona tehnică şi amendajare studio sunt de 114.000 de euro. Costuri personal estimate – 400.000 de euro pe an.
GALERIE FOTO. Grila de programe Radio D
Citeşte şi:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
CNA nu poate asculta toate posturile de radio din Romania, dar asteapta cu interes sesizarile ascultatorilor transmise prin formularul de pe siteul nostru.