Câteva sute de influenceri sunt reuniţi într-o agenţie nouă, cu influenceri de nişă: Tranding Influencers. Noua agenţie este condusă de Alexandra Hash, sora vloggerului Mikey Hash.
De ce o agenţie de influenceri de nişă şi ce domenii acoperă, în continuare.
Agenţia, parte a platformei Global, are un portofoliu de micro-influenceri din 10 nişe: beauty & fashion, men’s lifestyle, travel, luxury, sports, arts, entertainment, teenage, parenting şi professionals.
Un punct de plecare:
Statisticilor legate de obiceiurile de consum arată că în jur de 92% din cumpărători au deciziile bazate pe recomandări. De la cine sunt aceste recomandări? De la apropiaţi, specialişti şi oameni pe care îi admiră - adică influenceri şi micro-influenceri.
Campaniile cu micro-influenceri îi permit advertiser-ului să ajungă la un public extrem de targetat pentru brandul său, să obţină credibilitate şi un engagement mai mare, la un cost mai mic – comparabil cu bugetul pentru TV, argumentează cei de la Trending Influencers.
Alexandra Hash conduce Trending Influencers. Este sora cunoscutului vlogger Mikey Hash şi are experienţă de nouă ani în new media şi advertising.
La Global, platforma care deţine Trending Influencers, este de la începutul anului.
Înainte de Global, a lucrat trei ani la agenţia Monday Communication (2014 şi până în 2017).
În trecut, a fost PR Manager la Doza de Haş şi marketing manager la Cramele Recaş.
Timp de doi ani (2010-2012) a scris la platforma de nişă Vinul.ro.
În perioada în care Mikey Hash era co-realizator al emisiunii iUmor (cu Mihai Bendeac), Alexandra a fost scenarist la emisiunea fratelui său.
Alexandra Hash, Manager Trending Ingluencers:
„Trending Influencers este o comunitate de oameni interesanţi care excelează în domeniul în care activează. Cred că adevăraţii lideri de opinie sunt specialiştii, iar Trending Influencers are specialişti din domenii variate precum sport, călătorii, luxury, dans, modă, chiar şi medicină.
Engagement-ul micro-influencerilor este impresionant, credibilatatea lor este solidă, iar conţinutul original. Este un proiect de care sunt foarte entuziasmată şi care, cred, va schimba abordarea de advertising si endorsement a brandurilor nu doar în România, ci la nivel internaţional.”
Lista influencerilor de nişă, pe site-ul Trending Influencers
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Pentru ăștia incultii... endorsing înseamnă para'ndarat?
De ce sa gândești singur? E greu. Mai usor înghiți minciuni poluate.