Alegeri în Consiliul Român al Publicităţii, organismul care se ocupă cu autoreglementarea industriei, şi cu respectarea Codului de bună practică în comunicarea comercială. Oana Cociaşu, managing partner al agenţie Medic Cone, rămâne preşedinte al organizaţiei.
Cum arată boardul Romanian Advertising Council - RAC, organism care ajută şi Consiliul Naţional al Audiovizualului (are un rol consultativ pe lângă CNA, pe speţele care ţin de reclame)?
Oana Cociaşu, Managing partner Medic One, reprezentantul Lowe Group în RAC, va continua să conducă Romanian Advertising Council pentru următorii patru ani, din poziţia de Preşedinte.
Mihaela Ungar, reprezentant KMG Rompetrol, de asemenea va contribui la dezvoltarea activităţii organismului de autoreglementare, din poziţia de Vicepreşedinte.
Oana Cociaşu are peste 18 ani de experienţă în comunicarea medicală. Este preşedinte RAC din 2013. Este absolventa a Universităţii de Medicină şi Farmacie din Bucureşti, şi are studii în publicitate şi comunicare medicală la New York, Frankfurt şi Viena.
Componenţa Consiliului Director RAC:
- Oana Cociaşu, Preşedinte RAC / reprezentant Medic One, Lowe Group;
- Mihaela Ungar, Vicepreşedinte RAC / reprezentant KazMunayGas Rompetrol;
- Oltea Belciuganu, Trezorier, Membru in Consiliul Director RAC / reprezentant CEC Bank;
- Ecaterina Şafarica, Membru în Consiliul Director RAC / reprezentant Procter & Gamble;
- Laurentiu Gheorghiu, Membru în Consiliul Director RAC / reprezentant PRO TV;
- Gerald Filip – Flintoacă, Membru în Consiliul Director RAC / reprezentant PRISA;
- Victor Dobre, Membru în Consiliul Director RAC / reprezentant IAA România.
Consiliul Român pentru Publicitate sau Romanian Advertising Council (RAC) este o organizaţie profesională, non-guvernamentală, non-profit şi independentă.
Obiectul de activitate al RAC este autoreglementarea în publicitate. Înfiinţat în 1999, RAC numără azi peste 74 de membri: anunţători, agenţii de publicitate, companii de media, organizaţii din industria publicităţii şi membri onorifici.
Activitatea Consiliului Român pentru Publicitate se bazează pe Codul de Practică în comunicarea comercială, care are ca punct de plecare Codul ICC. Scopul acestui text este acela de a sprijini dezvoltarea unui mediu de afaceri decent şi onest în România, prin asigurarea unei comunicări corecte, cinstite şi decente faţă de consumator şi industrie.
Consiliul Român pentru Publicitate este membru al European Advertising Standards Alliance (EASA) şi membru fondator al International Council for Advertising Standards (ICAS).
Trimite un comentariu