Skip to main content

Opel îşi schimbă agenţia de media, după opt ani. Cine se va ocupa de bugetul de media

 
Opel îşi schimbă agenţia de media, după opt ani. Cine se va ocupa de bugetul de media

Opel/Vauxhall schimbă agenţia de media după opt ani de zile, o schimbare care se va opera şi în România. În ultimii opt ani, bugetele media ale Opel au fost administrate de agenţia Carat.

Publicitate

Începand cu data de 1 ianuarie, MediaCom va fi responsabila pentru strategia de media, plasamentele si achizitionarea spatiului de publicitate in toate pietele Opel/Vauxhall din Europa.

Reteaua MediaCom va prelua, de asemenea, in Europa, contul de media al altor trei marci, parte a Grupului PSA, Peugeot, Citroën si Automobile DS, incepand cu noul an.

Peter Küspert, Directorul de Vanzari si Marketing, Opel Automobile GmbH:

“În timpul prezentarii viitorului nostru plan PACE!, acum doua saptamani, am anuntat ca vom creste semnificativ eficienta bugetelor noastre de marketing. Odata cu fuziunea bugetului nostru de publicitate in cadrul Grupului PSA, obtinem sinergii importante, care cu siguranta vor duce la imbunatatirea eficientei de cost, chiar de la inceputul lui 2018.

Asteptam cu mare nerabdare sa lucram cu MediaCom. In acelasi timp as vrea, de asemenea, sa prezint multumirile mele echipei Carat, care ne-a oferit un suport excelent de-a lungul anilor.”

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus