Ringier România are un nou director de vânzări, care vine din zona digitală. Este vorba de Andrei Ursuleanu care, în ultimii şase ani, a lucrat la ThikDigital, compania condusă de Dragoş Stanca.
Andrei Ursuleanu va lucra pe poziţii de egalitate cu George Ştefănucă, Group Head of Advertising Sales Ringier. Practic, prin venirea lui Ursuleanu, Ringier va avea doi coordonatori ai vânzărilor.
Cine este Andrei Ursuleanu?
Andrei Ursuleanu vine de la ThinkDigital, agenţia de digital media unde a coordonat, timp de aproximativ şase ani, proiecte de tehnologie, afliliere şi producţie video. De asemenea, are o experienţă de peste zece ani în media, făcând parte în trecut din echipele de vânzări ale unor publisheri precum Netbridge şi Realitatea-Caţavencu.
În noul său rol în cadrul companiei Ringier România, Andrei Ursuleanu va coordona departamentele Sales, Ad-Ops şi Research, alături de George Ştefănucă.
Andrei Ursuleanu:
„Ţinând cont de dinamica specifică mediului online, jucătorii semnificativi din piaţă trebuie să se îndrepte activ către zona de Research&Development, trebuie să fie capabili să localizeze trenduri globale de media sau să inoveze constant pentru a rămâne importanţi pentru advertiseri şi agenţii, astfel că Ringier îşi propune să-şi consolideze poziţia de lider al pieţei, nu doar după criteriul cifrelor (un indicator important, dar nu suficient), dar şi după relevanţa proiectelor ce vor urma în perioada următoare”, susţine Andrei Ursuleanu.
Potrivit companiei, "pe termen mediu şi lung, principalele obiective strategice ale echipei comerciale Ringier România, cu noua conducere mărită, vizează dezvoltarea şi monetizarea unor noi proiecte ce îmbină componente Video, Native şi Data-driven."
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii