Campanie nouă pentru designul sacoşelor Mega Image. De această dată, „desgnerii” au fost copiii. Care au fost rezultatele? Cum arată variantele câştigătoare?
Campania, cu titlul Mega Chic by Mega Image, a fost dezvoltată de agenţia Ogilvy România. Un concurs de desene pentru copii de până în 12 ani, care să aibă ca finalitate o nouă colecţie de sacoşe. Premiul a fost o excursie la Disneyland Paris.
Peste două mii de desene au fost validate în concurs. Trei dintre „opere” vor fi în magazin în acest an.
GALERIE FOTO. Cum arată variantele câştigătoare:
Concursul s-a derulat pe platforma online Mini Mega Chic şi a fost promovată printr-o campanie de Digital PR, în şcoli şi în magazine.
Dani Macarie, Creative Director Ogilvy&Mather RomâniaOgilvy, despre campanie :
“Ideea lui mini a venit firesc după primele două ediţii de Mega Chic. Prima s-a adresat designerilor, iar cea de-a doua designerilor amatori, aşa că ne-am gândit să o dedicăm pe cea de-a treia celor mai mici dintre graficieni. Echipa Mega Image ne-a susţinut ideea din prima clipă şi acum abia aşteptăm să vedem oraşul decorat cu lucrările câştigătoare”.
Prima ediţie Mega Chic a avut loc în 2014 cu trei teme de concurs: Eco Attitude, Creaţii Româneşti şi Cult Urban, prin care Mega Image şi-a propus să exploateze teme din viaţa oraşului.
La finalul anului 2015 a urmat cea de-a doua ediţie Mega Chic, de aceasta dată cu teme diferite: Cool Statement, Yummy Inspiration şi Smart Community. Competiţiile Mega Chic s-au adresat tuturor celor interesaţi de design şi proiecte culturale, pasionaţi de fotografie sau pur şi simplu de cele mai noi trend-uri de fashion şi cuisine.
Trimite un comentariu