Schimbare de strategie pentru postul Discovery Channel România. Începând de săptămâna trecută, postul a renunţat de feed-ul pentru România, înlocuindu-l cu cel pan-european.
Concret, dacă până acum, grila de programe a Discovery era personalizată cu emisiuni pentru România, de săptămâna trecută românii văd aceleaşi emisiuni ca telespectatorii din Bulgaria, Croatia, Cehia, Serbia sau Slovenia şi alte 20 de ţări.
Cu menţiunea că emisiunile vor continua să fie subtitrate în limba română, iar calupurile de publicitate vor avea publicitate din România.
Cum explică Discovery mişcarea? Într-un punct de vedere trimis Paginademedia.ro, reprezentanţii Discovery au declarat:
„Discovery Channel Romania se afla in proces de migrare catre versiunea pan-europeana, ca urmare a alinierii la strategia globala de continut a companiei. Acest lucru nu va afecta insa experienta de vizionare, ci, dimpotriva, fanii Discovery Channel din Romania vor beneficia mai departe de emisiunile lor preferate, pauzele publicitare vor ramane personalizate, iar noi vom continua sa dezvoltam proiecte locale relevante pentru un numar cat mai mare de telespectatori de la nivelul intregii regiuni.
De asemenea, continuam sa avem o echipa locala care construieste grila avand in vedere preferintele telespectatorilor romani si tendintele de consum locale, responsabilitatea fiind insa extinsa pentru toate celelalte piete din regiunea Europa Centrala si de Est, care sunt coordonate de la Bucuresti.”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Discovery e slabut comparativ cum era acum 10 ani sau fata de BBC, Digi World sau NatGeo
Cred ca nici cu spaga de la posturi competitoare nu reusea o gaura de atatea milioane, pierdute prin audienta zero, pe care a produs-o inca din primii ani de sefie.