Skip to main content

InternetCorp nu mai vinde formate invazive. Ce tip de reclame rămân şi ce nu va mai fi în oferta regiei

 
InternetCorp nu mai vinde formate invazive. Ce tip de reclame rămân şi ce nu va mai fi în oferta regiei

Regia de publicitate InternetCorp renunţă la formatele intruzive de bannere, începând de la 1 februarie. Ce formate de publicitate rămân şi la ce se renunţă, în continuare:

Publicitate

InternetCorp este publisherul site-urilor wall-street.ro, kudika, 9am.ro şi start-up.ro. Ca regie de publicitate, reprezintă Waze, TuneIn, Avocatnet.ro, Times New Roman, AndreeaRaicu.ro, Catchy, Bucataras, Softpedia şi 
Recorder.ro.

La ce renunţă?

Formatele de reclame care acopera continutul fara sa fie ca urmare a intentiei userului, care urmaresc utilizatorul in pagina si sunt greu de inchis, dar si reclamele video cu audio ce porneste automat vor fi inlocuite", spun oficialii InternetCorp.

- sticky

- overlayer

- mvideo (doar expand la click)

- se redimensionează interscrollerul (mobile and desktop)

- orice creatie cu expand la rollover rămâne doar la click la click.

De ce?

Oficialii regiei: Conform datelor IAB Romania, aproape 30% din cititorii site-urilor folosesc un adblocker (pe desktop). Mai mult, dintre utilizatorii care au instalat programele, 64% considera ca reclamele sunt deranjante si ofera o experienta negativa pe site.

Din acest motiv, relevanta formatelor intruzive va scadea, iar performantele livrate nu vor putea fi la fel de mari in contextul in care se pastreaza acelasi tipar de promovare considerata agresiva de cele mai multe ori.

Ce rămâne:

- interscroller (redimensionat in limitele standardelor actuale), 3D cube (desktop si mobile), branding sau billboard

Se va reflecta în preţul publicităţii?

"Nu, momentan nu crestem preturile pe buying traditional. Strategia noastră este sa îi indreptam către alte variante vs clasicul banner (vezi branded content, native advertising şamd)", a declarat Raluca Mateiu pentru Paginademedia.ro

Raluca Mateiu, CEO InternetCorp:

“Mai mult ca niciodata anul acesta ne concentram pe imbunatatirea experientei utilizatorilor pe site si vom incerca sa oferim din experienta si alternativele nostre tuturor colaboratorilor indiferent pe ce parte a baricadei se situeaza acestia.

Cred ca este paguboasa si neconstructiva atitudinea in care privim pasiv situatia navigarii pe site-uri cu ingrijorarea drobului de sare. De aceea am considerat ca un set de solutii concrete si eficiente este abordarea cea mai buna in acest moment.

Mizam pe formate prietenoase si cu vizibilitate buna, pe content si platforme integrate. Suntem parte din industrie si, oarecum, cred ca ii suntem datori sa o tinem curata.”

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cristiana Cristiana
    Deci nu puneti (P) la toate articolele platite. Asta e directiva Google, nu are nicio legatura cu "strategia" drei Raluca Mateiu.
  • Silviu Silviu
    Daca se scot si mizeriile gretoase de la adnow, abia atunci putem vorbi de o imbunatatire a experientei.
  • Ionut Ionut
    Eu credeam ca opresc reclama enervanta din cauza asta: https://developers.google.com/web/updates/2017/12/better-ads
    Din 15 februarie reclamele alea vor fi blocate automat de chrome (folosit de aproximativ 55%-60% din utilizatori). Dar nu, ei vor brusc "imbunatatirea experientei".

Trimite un comentariu

sus