Agenţie de media nouă pentru compania Lego pentru România şi Bulgaria.
Din acest an, bugetele de media ale grupului Lego vor fi coordonate de agenţia Initiative. Mutarea vine în urma unui pitch internaţional pe care Initiative l-a câştigat.
Până la finalul lui 2017, bugetul de media al Lego era administrat în România de agenţia Carat.
Echipa LEGO implicată în campaniile media locale este formată din:
- Andreea Spiridon (Marketing Manager România&Bulgaria)
- Raluca Cristina Lovin (Associate Marketing Manager România&Bulgaria).
Echipa Initiative pentru LEGO îi include pe:
- Ruxandra Ştefan (Strategy & Planning Director)
- Claudia Mihailov (Senior Media Planner)
- Adrian Călinescu (Senior Media Planner)
- Cosmin Oţel (Digital Strategy Director)
- Alex Marin (Performance Specialist)
- Andreea Dinescu (Deputy Managing Director).
Andreea Spiridon, Marketing Manager Lego România & Bulgaria:
„Expertiza globală a reţelei Initiative şi capacitatea noastră de a dezvolta şi adapta comunicarea clienţilor internaţionali la nevoile şi particularităţile publicului local ne-au adus în portofoliu unul dintre cele mai cunoscute şi îndrăgite branduri din toate timpurile.
Avem încredere că, prin noua noastră poziţionare centrată pe cultural branding, vom promova valorile şi experienţele de brand şi vom dezvolta campanii relevante pentru consumatorii din România, care vor redescoperi astfel plăcerea de a se juca”.
Andreea Dinescu, Deputy Managing Director, Initiative:
„Avem încredere că, prin noua noastră poziţionare centrată pe cultural branding, vom promova valorile şi experienţele de brand şi vom dezvolta campanii relevante pentru consumatorii din România, care vor redescoperi astfel plăcerea de a se juca”.
Un produs foarte bun la un pret accesibil se va vinde foarte bine.
Chestiune valabila pentru toate "brandurile".
Taiati la jumate cheltuielile imense de publicitate, reduceti la jumatate pretul produselor si veti avea vanzari mai bune !