PepsiCo a anunţat că va extinde, pentru încă trei ani, parteneriatul cu competiţia fotbalistică Liga Campionilor UEFA. Brandurile internaţionale ale companiei vor susţine evenimentul până în finala din anul 2021.
Cele şase branduri incluse în acest parteneriat sunt Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7UP® şi Ruffles. Aceste vor începe activităţiile dedicate acestei competiţii încă din perioada de desfăşurare a fazelor eliminatorii, potrivit reprezentanţiilor companiei.
PepsiCo a devenit principalul sponsor al competiţiei în anul 2015. De atunci s-au desfăşurat campanii în peste 100 de pieţe din toată lumea, spune compania.
Printre acestea se numără campania Lay’s “United”, care l-a avut în ca protagonist pe Leo Messi. Aceasta s-a desfăşurat la turneul Gatorade 5v5, care a provocat tineri fotbalişti cu potential să joace la cel mai înalt nivel.
“PepsiCo are o istorie extraordinară, plină de poveşti despre fotbal, de aceea suntem încântaţi să extindem parteneriatul cu Liga Campionilor UEFA.
În ultimii trei ani, acest parteneriat ne-a oferit o platformă puternică şi captivantă, astfel că ne continuăm angajamentul de a aduce cele mai bune experienţe din fotbal milioanelor de fani din toată lumea”, a spus Ramon Laguarta, Global President PepsiCo.
Compania a anunţat că Lay’s va continua parteneriatul cu “Fundaţia pentru Copii”, după ce anul trecut a sprijinit iniţiativa de a instala un teren artificial în tabara de refugiaţi Za’atari din Iordania.
De asemenea, reprezentanţii UEFA au declarat că PepsiCo se va ocupa în continuare de ceremonia de deschidere a competiţiei:
“Ceremonia de deschidere a finalei Ligii Campionilor prezentată de Pepsi a adus un public nou competiţiei şi aşteptăm cu nerăbdare un alt spectacol impresionant în Kiev”, a spus Guy-Laurent Epstein, Marketing Director UEFA Events.
Comentarii