Operatorul Telekom a anunţat câştigătorul licitaţiei pentru contul de media.
Bugetul de media al Telekom va fi administrat, în continuare, tot de Media Investment, agenţia care avea contract cu compania de telecomunicaţii până pe 28 februarie.
Răspunsul oficialilor Telekom România pentru Paginademedia.ro:
"In urma procesului de selectie derulat de Telekom Romania (ca parte a unui proces mai larg organizat si desfasurat de grupul Deutsche Telekom) pentru desemnarea unui furnizor de servicii media, propunerea Omnicom (reprezentata pentru Romania in acest proces de agentia Media Investment) a obtinut cel mai mare punctaj.
Astfel, agentia Media Investment a fost desemnata partener al Telekom Romania pentru furnizarea de servicii media in urmatoarea perioada."
Cu două zile înainte de finalul contractului
Telekom mai avea contract cu Media Investment doar două zile. Pe 28 februarie, contractul expira.
De altfel, Media Investments îşi anunţase o parte din parteneri - furnizorii de outdoor - că va expira contractul pe care îl are cu Telekom, după cum Paginademedia.ro a scris aici.
Procesul de alegere a unei noi agenţii a început încă din vara anului trecut. Din informaţiile Paginademedia.ro, pentru licitaţia Telekom au fost invitate, anul trecut, grupurile Publicis, Group M (agenţia de media internaţională a Deutsche Telekom) şi Media Investment (agenţia de media de până acum).
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii