(P) Proiect muzical special al violonistului Alexandru Tomescu, pentru crama Avincis. Piese clasice, de la Johann Sebastian Bach, Ludwigh van Beethoven şi continuând cu Ciprian Porumbescu şi Astor Piazzolla, au fost grupate într-un eveniment special, sub genericul Sunetul Avincis.
Detalii despre eveniment şi despre concept, în continuare:
Pentru câteva ore, în prima zi a primăverii, una din încăperile spectaculoase ale Palatului Ghica Victoria, s-a transformat într-o adevărată sală de concert de muzică clasică, unde cei peste 50 de invitaţi, prieteni apropiaţi AVINCIS, au experimentat, în premieră, „Sunetul AVINCIS”, ale cărui acorduri poartă în ele muzica domeniului VILA DOBRUŞA.
GALERIE FOTO.
Cei prezenţi au fost plăcut surprinşi să facă parte dintr-un proiect inedit:
- să asculte în interpretarea inegalabilă a lui Alexandru Tomescu şi Omar Massa, un număr de 8 melodii, să deguste vinurile pereche AVINCIS şi să savureze preparatele impecabil pregătite, realizate de echipa Gargantua.
Alexandru Tomescu
„Proiectul «Sunetul AVINCIS» este o premieră în România pentru că am vrut să redăm cât mai aievea spiritul domeniului VILA DOBRUŞA, să recreăm acea magie a locului, foarte greu de povestit chiar şi atunci când ai la îndemână o vioară Stradivarius.
Seara aceasta este momentul festiv de lansare în lume a acestei poveşti frumoase care s-a materializat într-o înregistrare realizată exact acolo la crama de la VILA DOBRUŞA, o cramă cu niste proprietăţi sonore ieşite din comun”.
Acest proiect cultural a fost gândit de Andreea Micu, proprietar AVINCIS, împreună cu artiştii Alexandru Tomescu şi Omar Massa, iar timp de şase luni a existat o muncă elaborată în echipă, implementându-se cu răbdare şi atenţie la detalii, toţi paşii absolut necesari: stabilirea melodiilor, înregistrarea acestora la crama AVINCIS, producţia discului „Sunetul AVINCIS” şi organizarea lansării în rândul celor apropiaţi comunităţii AVINCIS.
Andreea Micu, proprietar crama AVINCIS:
„Vinul nu este o simplă băutură, este, de fapt, un produs cultural, aflat la intersecţia artelor, iar muzica este cea mai strâns legată de vin.
Noi, la podgoria cramei AVINCIS şi pe domeniul VILA DORBUŞA, iubim foarte mult proiectele culturale şi susţinem muzica, literatura, creaţia, în general, pentru că suntem conştienţi că vinul în sine reprezintă o creaţie, nu doar o băutură.
Pornind de la acest sentiment al legăturii dintre muzică şi vin, s-a născut proiectul «Sunetul AVINCIS»”.
Au fost selectat 12 piese, un fel de mărturie muzicală, pornind de la Johann Sebastian Bach, Ludwigh van Beethoven şi continuând cu Ciprian Porumbescu şi Astor Piazzolla, care au surprins nu doar particularităţile perioadei respective din care face piesa parte, dar şi puţin din sufletul de la VILA DOBRUŞA.
Sunt explorate atât piese din celebrul repertoriu sud-american de tango, cât şi lucrări clasice, foarte cunoscute, dar care au primit o dinamică şi o culoare cu totul noi, datorită bandoneonului lui Omar Massa.
„AVINCIS este un proiect complex, care are trei dimensiuni. Vorbim în primul rând despre recuperarea memoriei familiei noastre, care are o muzică a istoriei, a tradiţiei, a poveştii care stă în spatele a ceea ce reprezintă AVINCIS astăzi.
Dimensiunea enologică, viticolă, care are o muzică a terroir-ului de Drăgăşani, a viei, a foşnetului frunzelor, al strugurilor, al aripilor fazanilor atunci când zboară deasupra podgoriei noastre.
A treia dimensiune este cea a arhitecturii şi a peisajului: o cramă modernă în dialog permanent cu conacul în stil neoromânesc, o muzică a acestor forme şi materii pe care încercăm să o surprindem în vinurile AVINCIS”, a continuat Andreea Micu.
Anca Marcu, Senior PR Manager RANEVENTS:
„A fost o provocare organizarea acestui eveniment fiind un concept simplu atunci când este pus pe hârtie, dar complicat atunci când îl implementezi. Am început să lucrăm la acest proiect în urmă cu trei luni şi paşii parcurşi ne-au pus la încercare creativitatea, organizarea, anticiparea unor situaţii, planificarea şi coordonarea unui grup de furnizori.
Atunci când organizezi un eveniment într-un spaţiu atipic ai nevoie să existe o sincronizare atentă între toţi furnizorii, astfel încă un desfăşurător de 1 pagină să poată fi implementat impecabil.
Am fost onoraţi să fim implicaţi în acest proiect cultural, iar mulţumirile clientului de la finalul evenimentului, ne-au confirmat că munca noastră a fost recunoscută şi apreciată. Şi acest lucru este tot ce contează la încheierea unui eveniment”.
Despre AVINCIS:
AVINCIS este simbolul renaşterii vinurilor româneşti, sub semnul tradiţiei şi modernităţii, o întoarcere la origini, dar în acelaşi timp o privire spre viitor. Crama AVINCIS, de pe Domeniul VILA DOBRUŞA din Drăgăşani, a fost inaugurată în iunie 2011 când au fost lansate şi primele vinuri produse din recolta anului 2010.
Vinurile Cramei AVINCIS destinate segmentului HoReCa, sunt disponibile exclusiv în restaurante şi în magazine specializate de vinuri din Alba, Arad, Bucureşti, Braşov, Cluj, Constanţa, Craiova, Deva, Iaşi, Miercurea Ciuc, Piatra Neamţ, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Satu Mare, Sibiu, Suceava şi Timişoara.
Vinurile gamei VILA DOBRUŞA, creată de AVINCIS exclusiv pentru segmentul de retail, sunt diponibile în magazinele agreate ale marilor reţele de retail din Bucureşti şi din ţară: Auchan, Carrefour, Real – Arad & Oradea, Billa – Columbus, Mega Image, dar şi online pe: www.finestore.ro, www.beicevrei.ro, www.marvin-wineshop.ro, www.foxwines.ro, www.mega-image.ro.
AVINCIS a adăugat în palmares în 2017, 14 noi medalii internaţionale, printre cele mai premiate vinuri aflându-se Fetească Regală & Pinot Gris 2015, AVINCIS White 2015 (Domnul de Rouă în Alb), Merlot 2013, Pinot Noir 2013 şi gama Vila Dobruşa.
Detalii, pe http://www.avincis.ro/ şi pe https://www.facebook.com/avincis.romania
Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu