Dedeman, retailer de materiale de construcţii, renunţă la casca de protecţie din logo, într-o campanie menită să atragă atenţia asupra siguranţei muncitorilor.
Campania semnată de agenţia McCann îşi propune să arate cât de importantă este respectarea normelor de siguranţă la locul de muncă.
Unde se va vedea? Pe panouri stradale şi pe pagina informativă pe site-ul dedeman.ro.
Conform Eurostat, România este pe primul loc în Europa în ceea ce priveşte accidentele de muncă mortale iar şapte din 100.000 de români îşi pierd viaţa la locul de muncă.
Când şi cum se va desfăşura campania?
Campania va începe pe 28 aprilie, declarată Ziua Mondială a Sănătăţii şi Securităţii în Muncă. Căţelul din logo-ul companiei nu va mai purta casca de protecţie şi va fi „uşor accidentat”, timp de o lună.
De asemenea, pe data de 28 aprilie, magazinele Dedeman vor oferi gratuit clienţilor aproximativ 8.000 de căşti de protecţie pentru a-i încuraja să acorde importanţă siguranţei.
Dragoş Pavăl, preşedinte Dedeman: „În calitate de retailer de materiale de construcţii, noi suntem cei care le punem muncitorilor uneltele în mâini şi am considerat că este de datoria noastră să le reamintim cât de important este să respecte normele de siguranţă. Logo-ul companiei noastre, un câine care poartă cu responsabilitate casca de protecţie, este în sine o declaraţie de siguranţă. De aceea credem că această schimbare va atrage atenţia asupra riscurilor la care se supun în cazul în care nu poartă casca de protecţie pe şantier”
FOTO:
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Comentarii
la cățelul ăla important e că-l ții minte și-l asociezi pozitiv cu magazinul
ce dracu minte sa ai sa pui un catel la un retailer pentru materiale de constructii