Skip to main content

AUDIENŢE SERIALE. Las Fierbinţi, lider detaşat şi în luna mai. Fructul oprit, de pe Antena 1 şi Dragoste şi ură, de pe Kanal D completează topul

 
AUDIENŢE SERIALE. Las Fierbinţi, lider detaşat şi în luna mai. Fructul oprit, de pe Antena 1 şi Dragoste şi ură, de pe Kanal D completează topul

AUDIENŢE SERIALE MAI. Primele trei nume din topul serialelor din luna mai, aceleaşi ca cele din topul pe aprilie: Las Fierbinţi (Pro TV), Fructul oprit (Antena 1) şi Dragoste şi ură (Kanal D). Las Fierbinţi este şi acestă lună lider detaşat al clasamentului, pe toate targeturile.

Publicitate

Fructul oprit, difuzat de Antena 1, s-a clasat pe locul doi, iar serialul turcesc Dragoste şi ură, de pe Kanal D, completează topul.

Serialul Lecţii de viaţă, de pe Pro TV, cu sezoanele doi şi trei, a intrat în top cinci pe targetul NAŢIONAL şi COMERCIAL.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele serialelor în luna mai:

NAŢIONAL. Las Fierbinţi a obţinut cifre mai mici decât în luna aprilie. Astfel, producţia a avut aproximativ 1.805.000 de telespectatori, în medie, pe fiecare episod, în timp ce în luna anterioară, aprilie, depăşise pragul de 2 milioane de telespectatori.

Fructul oprit, de pe Antena 1, îşi menţine şi în luna mai poziţia pe doi, cu peste 1.100.000 de telespectatori, media pe episod.

Dragoste şi ură, producţia turcească de pe Kanal D, a ocupat locul trei, cu cifre sub 1 milion de telespectatori. Mai exact, a adunat în faţa televizoarelor aproximativ 886.000 de oameni.

URBAN. La oraşe podimul rămâne neschimbat: Las Fierbinţi, Fructul oprit şi Dragoste şi ură. Las Fierbinţi s-a apropiat în mediul urban de milionul de telespectatori pe episod.

Fructul oprit, al doilea cel mai vizionat serial de la oraşe, are cifre la jumătate faţă de Las Fierbinţi. Media serialului de pe Antena 1 a fost de 590.000 de orăşeni.

Dragoste şi ură de pe Kanal D completează topul cu o medie de aproximativ 477.000 de telespectatori. Naţional TV are al patrulea cel mai urmărit serial de la oraşe: producţia indiană Suflete trădate.

COMERCIAL. Pentru publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani tot Las Fierbinţi este în topul preferinţelor. Serialul de comedie ajuns la sezonul 13 a fost urmărit, în medie, de aproximativ jumătate de milion de telespectatori din publicul comercial.

Fructul oprit a adunat aproape 300.000 de tineri, în timp ce Dragoste şi ură puţin peste 150.000.

Cele mai urmărite seriale în luna mai, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg%
1 Las Fierbinti (sez. 13) Pro TV 1.805.000 10.1
2 Fructul oprit Antena 1 1.122.000 6.3
3 Dragoste si ura Kanal D 886.000 5.0
4 Lectii de viata (sez. 2) Pro TV 643.000 3.6
5 Lectii de viata (sez. 3) Pro TV 611.000 3.4
6 Suflete tradate National TV 554.000 3.1
7 Dragoste si ura National TV 362.000 2.0
8 Onoare si respect TVR 2 292.000 1.6
9 Tradarea Kanal D 273.000 1.5
10 Destine implinite National TV 248.000 1.4
11 Elif (sez. 4) Happy Channel 173.000 1.0
12 Trasnitii Prima TV 169.000 1.0
13 Pasiune toscana Prima TV 165.000 0.9
14 Vin iubiri neasteptate Pro 2 147.000 0.8
15 Iubire ascunsa Pro 2 145.000 0.8
16 Capri (sez. 1) Prima TV 141.000 0.8
17 Iubire imposibila TVR 2 132.000 0.7
18 A doua sansa Happy Channel 131.000 0.7
19 Camera 309 Pro 2 131.000 0.7
20 Iarna razbunarii Pro 2 128.000 0.7

Sursa: Kantar. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite seriale în luna mai, la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg%
1 Las Fierbinti (sez. 13) Pro TV 978.000 10.1
2 Fructul oprit Antena 1 590.000 6.1
3 Dragoste si ura Kanal D 477.000 5.0
4 Suflete tradate National TV 272.000 2.8
5 Lectii de viata (sez. 3) Pro TV 256.000 2.7
6 Lectii de viata (sez. 2) Pro TV 244.000 2.5
7 Dragoste si ura National TV 162.000 1.7
8 Onoare si respect TVR 2 161.000 1.7
9 Destine implinite National TV 138.000 1.4
10 Tradarea Kanal D 134.000 1.4
11 Pasiune toscana Prima TV 107.000 1.1
12 A doua sansa Happy Channel 94.000 1.0
13 Elif (sez. 4) Happy Channel 94.000 1.0
14 Capri (sez. 1) Prima TV 91.000 0.9
15 PASIUNE SI SPERANTA (sez 2) Prima TV 79.000 0.8
16 PASIUNE SI SPERANTA (sez 1) Prima TV 78.000 0.8
17 ELISA Prima TV 78.000 0.8
18 NCIS: NEW ORLEANS (sez 4) AXN 77.000 0.8
19 CITITORII DE OASE (sez. 5) AXN 73.000 0.8
20 Trasnitii Prima TV 72.000 0.8

Sursa: Kantar. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite seriale în luna mai, la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg%
1 Las Fierbinti (sez. 13) Pro TV 447.000 10.0
2 Fructul oprit Antena 1 287.000 6.4
3 Dragoste si ura Kanal D 166.000 3.7
4 Lectii de viata (sez. 3) Pro TV 98.000 2.2
5 Lectii de viata (sez. 2) Pro TV 95.000 2.1
6 Suflete tradate National TV 61.000 1.4
7 Tradarea Kanal D 47.000 1.1
8 Destine implinite NATIONAL TV 35.000 0.8
9 PASIUNE SI SPERANTA (sez. 2) Prima TV 34.000 0.8
10 Dragoste si ura National TV 31.000 0.7
11 CAMERA CAFE Antena 1 31.000 0.7
12 Pasiune toscana Prima TV 28.000 0.6
13 Onoare si respect TVR 2 27.000 0.6
14 FURTUNA PE BOSFOR Kanal D 27.000 0.6
15 PASIUNE SI SPERANTA (sez 1) Prima TV 27.000 0.6
16 INIMA DE TIGAN Pro 2 26.000 0.6
17 Trasnitii Prima TV 26.000 0.6
18 Capri (sez. 1) Prima TV 25.000 0.6
19 TEORIA BIG BANG (sez. 3) Comedy Central 23.000 0.5
20 DOI BARBATI SI JUMATATE (sez. 5) Comedy Central 22.000 0.5

Sursa: Kantar. Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Mulțumim mult de tot pentru audiențe.
  • F F
    Audientele sunt modeste. Dar poate sa urce in sezonul urmator. Problema este ca tu lauzi sau critici niște producții făcute de aceeași oameni în funcție de postul care le difuzează. Doar un obsedat ca tine poate sa laude antena ca face ce făcea acasă acum 10 ani, în timp ce critici protv pentru ce făcea acum 10 ani. :)) Disperarea ta seamănă cu disperarea antenei din ultima perioada.
  • mile mile
    f, nu e normal sa fie lider, se adreseaza publicului feminin, dar cand toti scad, iar tu nu , inseamna ca ai un public fidel, care iti asigura succesul productiei, dupa chefi si iumor, este in topul antenei, cu audiente asemanatoare , ceea ce garanteaza inca un sezon, kanal d in scadere cu turcesti , la fel si pro tv
  • F F
    Mile, nu faci decât sa arăți cât de penibil ești. Inima, pe care îl critici pentru ca e la Pro2 și Fructul, pe care îl aplauzi fiindcă este la Antena sunt făcute de aceeași producătoare. Daca nu ești rasist, probabil nu vei descoperi mare diferență de calitate, cu specificația ca unul este o reluare de pe un canal secundar, iar celălalt este făcut acum și arata pretențiile și intențiile din prezent ale Antenei, deci tot Antena iese prost. Cat despre audiente, parcă doar o data serialul ăsta a fost pe 1, așa ca marele succes din capul tău tot bătaie a mâncat.
  • mile mile
    inima de *** , asta e reprezentativ pt publicul pro , fructul oprit are audienta ca in februarie , nu a afectat caldura cu nimic publicul fidel , dublu fata de kanal d , prima tv merge bine cu italienii, toate sunt in top , trebuie sa se bazeze pe ele , ca la alte categorii lipseste din topuri

Trimite un comentariu

sus