Interactive Central and Eastern Europe Festival – pe scurt, iCEE.fest – evenimentul care a adus în România companii precum Facebook, Google, The New York Times, Shazam, CNN sau Netflix, care au prezentat mai noi tendinţe în digital si tehnologie, s-a încheiat vineri la Bucuresti.
Biletele pentru ediţia viitoare sunt deja disponibile, în număr limitat si la preţ redus, pe site-ul oficial, aici.
Anul acesta, peste 3.700 de participanţi (din care peste 30%) din afara României au avut de ales între 9 linii principale de conţinut si aproape 200 de reprezentanţi ai unor mari companii care au susţinut 95 de ore de prezentări si workshopuri.
Experţilor marilor companii li s-au adăugat speakeri si traineri independenţi, cunoscuţi în întreaga lume. Printre ei:
- Gerd Leonhard, autorul celebrei cărţi “Technology vs. Humanity”
- David Scheider, co-autor al comediei “The Death of Stalin"
- Simon Gosling
- Brian Wong, cel mai tânăr antreprenor din digital & tech care a primit finanţare si autor al cărţii “The Cheat Code”
- Grant Sabatier – un milionar in bitcoin si promotor al metodelor alternative de economisire - dar si mulţi alţii, listaţi aici.
Pe lângă partea “serioasă”, ca de obicei, iCEE.fest a fost presărat de momente de stand-up comedy susţinute de actorul si comediantul britanic Jeff Leach, gazda festivalului, precum si de concerte susţinute de Arme, The Mono Jacks si Suie Paparude în “The Summer Playground” – zona de socializare si distracţie a festivalului.
Competiţia dedicate startupurilor, “200 Seconds of Fame”, care a încheiat ediţia din acest an, a fost câstigată de Clark (marele premiu, pentru conceptul ochelarilor inteligenti de uz industrial) si de WakeZ (secţiunea e-health, pentru un dispozitiv purtabil destinat îmbunătăţirii calităţii somnului).
Festivalul este organizat în parteneriat cu Orange si are printre susţinători BCR, Glo, Nissan, Kaufland, mPlatform, VTex, ENEL, Medlife, Freewheel / Comcast, Nescafe Dolce Gusto, Coca-Cola si mulţi alţi parteneri.
Trimite un comentariu