PREMIERĂ. Publisherii membri în Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) vor putea achiziţiona bilete subvenţionate la iCEE.fest 2018. În limita locurilor disponibile, a subliniat Dragoş Stanca, fondatorul iCEE.fest şi preşedinte BRAT, la PaginademediaLIVE.
„Am decis în parteneriat cu BRAT să oferim anul acesta nişte bilete subvenţionate pentru publisherii care sunt, după cum ştim, în suferinţă. Nu îşi prea permit bilete de 200 – 300 de euro.
În limita locurilor disponibile, BRAT va subvenţiona un număr de publisheri care vor dori să participe la scena de conţinut. Practic unde vor avea prezentări cei de la CNN, New York Times sau Sky TV, plus partea de monetizare”, a spus Dragoş Stanca, în interviul pentru Paginademedia.ro.
„Există un formular distribuit de cei de la BRAT, iar în limita locurilor disponibile vom primi colegi din publishing cu bilete subvenţionate”, a mai spus Dragoş Stanca.
„Vor avea acces doar la scena dedicată lor, unde vom avea în prima parte a zilei zona de conţinut, iar în a doua parte a zilei zona de monetizare şi workshopuri făcute inclusiv despre noul DMP BRAT, plus alţi playeri care vin. Din punctul acesta de vedere probabil că vom putea acomoda spre 100 de oameni care vin din zona de publishing, cu bilete subvenţionate.”, a mai spus Stanca.
Cât subvenţionează BRAT din bilet?
„100% pentru un număr de 50 de publisheri. Va fi primul venit, primul servit. Cu condiţia să fie membru BRAT.”
Dragoş Stanca, despre iCEE.fest 2018:
Doar săptămâna aceasta se mai pot achiziţiona biletele. Vineri o să suspendăm achiziţia de bilete.
Anul trecut am avut 3600 de oameni care au venit, acum doi ani au fost 3.200 – 3.300. Toţi indicatorii actuali ne arată că suntem cu 15 – 20% mai bine ca anul trecut. Probabil că vor fi undeva peste 4.000 de oameni anul acesta.
Avem şi un sistem foarte avansat de monitorizare. E prima dată când folosim nişte brăţări de acces prin care vor monitoriza intrarea la fiecare sală. Vom avea traficul exact, cu cine intră, cine iese din fiecare sală de conferinţe.
Vom şti care a fost punctul maxim de audienţă, cine a fost în sală, cât vor sta?
Este iCEE.fest un business?
Anul trecut am ieşit pe breakeven. Am făcut şi un oarecare profit, dar nu semnificativ versus efoturi. Sperăm că anul acesta să înceapă să fie şi business. Există şi intenţii de dezvoltare. Mai există posibilitatea de a face lucruri în jurul acestui eveniment, de exemplu ICEEAcademy, partea de cursuri şi specializări şi aşa mai departe.
Am decis în parteneriat cu BRAT să oferim anul acesta nişte bilete subvenţionate pentru publisherii care sunt, după cum ştim, în suferinţă. Nu îşi prea permit bilete de 200 – 300 de euro. În limita locurilor disponibile, BRAT va subvenţiona un număr de publisheri care vor dori să participe la scena de conţinut. Practic unde vor avea prezentări cei de la CNN, New York Times sau Sky TV plus partea de monetizare.
Există un formular distribuit de cei de la BRAT, iar în limita locurilor disponibile vom primi colegi din publishing cu bilete subvenţionate.
Avem două categorii de bilete subvenţionate, anul acesta. Pe de o parte studenţii cu situaţii dificile, pe de altă parte, publisherii.
Ne-am deschis şi către zona de „new blood”, tineri care vor să vină la eveniment. În parteneriat cu cei de la Quende, o aplicaţie a unui start up din România, au achiziţionat pentru elvei şi studenţi pasionaţi de tehnologie.
De ce nu avem mai multe zile de iCEE.fest?
Pentru că atât îşi permite piaţa.
Comentarii
Repet: noi - printre altele - suntem adnetwork, deci lucram cu agentiile media de la care luam bugete pentru publisheri contra unui comision. Circuitul banului in natura, pentru stiinta ta este: client > agentie > adnetwork > publisher.
Ne facem cred eu treaba bine dar te asigur ca nu prosperăm. Existăm si mergem înainte, cu decență.
Faptul că publisherii nu au resurse e de notorietate. Iar noi suntem de partea lor.
Inainte de a ocupa funcția de presedinte BRAT - si de a fi membru in consiliu director, unde sunt membru de peste 10 ani - exista un deal in care membri organizatiei aveau doar un discount. Acum au si posibilitatea de a veni gratis.
Ti se pare ca e un lucru rau? O involuție? Vezi vreun mod parsiv prin care am "abuzat" funcția de presedinte oferindu-le membrilor nostri un training GRATUIT din resurse proprii, exclusiv private?
Well, daca inca vezi ceva gresit aici e clar că diferența noastră de viziune e diametral opusă si, prin urmare, nu are sens să continuăm.
Zi bună!
Ma bucur ca ai adus aceste clarificari.
Asadar, publisherii sunt de fapt cei care sunt ajutati de agentii, chiar daca le numim "ad network ". Totusi, ei raman saraci si incapabili de a avea 200 de euro pentru o conferinta de anvergura internationala.
Poate aceasta ar fi o tema de discutie, la conferinta ori chiar la BRAT: de ce sunt publisherii "saraci" in timp ce agentiile, pe care le putem numi chiar si "ad network " prospera. Sau discutia ar putea fi deschisa direct cu intrebarea "sunteti saraci si nu aveti 200 de euro pentru o conferinta de anvergura internationala?"
Altfel, gestul colegial sunt convinsa ca este si va fi apreciat de publisheri, mai ales dupa ce acestia vor citi felul în care a fost el anuntat. Trebuie sa recunosti ca seamana cu marinimia boierului de odinioara, care isi rupea de la gura o banita de grau "sa aveti si voi de paine, ca se anunta iarna grea".
Cat despre parteneriatul cu BRAT, nu cred ca are legatura cu faptul ca tu esti presedinte, probabil e o coincidenta si vor mai fi multe alte evenimente in care BRAT se va implica si va ajuta. Sau va fi ajutat, cum inteleg ca se intampla acum.
In definitiv, BRAT (si) cu asta ar trebui sa se ocupe, sa ajute publisherii saraci sa nu mai fie saraci, nu?
Sau, ma rog, sa nu mai fie considerati saraci, desi poate pe unii nu ii deranjeaza si nu se impiedica de nuante, atata timp cat vine " suta de euro subventionata".
O zi frumoasa
Esti foarte gresit informata. Grupul de companii in care sunt partener nu “traieste de pe urma publisherilor”, ci e un pic invers - câtă vreme produce venituri pentru publisheri - prin vanzari, strategie si solutii tehnice care ii ajuta in sensul asta.
ThinkDigital este un ad network, nu o agentie de publicitate.
Altfel, faptul ca (atentie, da?) ofer GRATUIT bilete subventionate publisherilor - tuturor, daca sunt membri BRAT, nu celor din reteaua ThinkDigital - nu vad cum si in ce fel poate fi interpretat altfel decat ca o facilitate amicala si un gest colegial, in beneficiul intregii piete.
BRAT nu a investit vreun leu in acest parteneriat. Ci EU am investit. All clear now?
Seara buna!
Aceeasi persoana, care este presedintele BRAT, anunta ca evenimentul sau privat are un parteneriat cu BRAT.
Evident, totul in beneficiul "publisherilor saraci ".
Un adevarat act de caritate.