PAGINADEMEDIA LIVE. CEC a renunţat la contractul cu Papaya la începutul acestei săptămâni, dar presiuni au fost şi în trecut, a spus Robert Tiderle, fondatorul agenţiei, la Interviurile Paginademedia LIVE.
Mai exact: după mitingurile de la începutul lui 2017, la care Tiderle a participat, în Piaţa Victoriei. Robert Tiderle purta "marionetele" cu hainele de zeghe (haine rămase ca recuzită de la reclamele Digi cu ocnaşi, pentru care Papaya lucra).
"Digi nu mi-a spus absolut nimic", a povestit Tiderle. Nu la fel s-a întâmplat cu CEC Bank:
Robert Tiderle, la Paginademedia LIVE:
"Prima insistenţă a conducerii CEC Bank să fiu dat afară a fost atunci, după o emisiune la Antena 3 la care Papaya a fost subiectul principal. Nu-mi place cuvântul „linşaj” mediatic. Şi atunci, conducerea CEC a zis „pas”, nu facem aşa ceva. De aceea zic că ceea ce s-a întâmplat acum poate are legătură cu o presiune dementă pe care nu o puteam vedea.
Trăim nişte vremuri atât de aberante încât deciziile fie ele de business sau de onoare nici nu mai pot fi judecate la modul în care le judecam înainte."
Presiunile politice asupra CEC Bank
Robert Tiderle: „Timp de 10 ani totul a mers bine, sper să depăşească acest moment care nu are nicio legătură cu prestaţia lor de marketing sau de comunicare.
Eu o văd ca pe o presiune politică dementă şi e păcat că munca unor oameni de 10 ani s-a năruit doar pentru că demenţa repet, şi aici îmi asum toată răspunderea, a unor politicieni, a făcut ca şi o instituţie, fie şi ea de stat să atragă atâtea neplăceri, doar pentru că o agenţie a acestei instituţii a exprimat că are o altă dorinţă politică.
Îmi asum ce zic. Presiuni asupra CEC să renunţe la Papaya au existat de ani de zile. Au rezistat fără probleme, doar că această schimbare, acest #cedez vine de la o presiune dementă care ne-a fost sugerată la nivelul conducerii PSD. Nu a mai fost diplomaţie, s-a pus ciubota pe grumazul CEC-ului şi oamenii nu au avut de ales, fără să prevadă că brandul, angajaţii se duc pe apa Călmăţuiului, un râuşor din Teleorman.”
Despre efectul deciziei CEC Bank asupra brandului CEC Bank:
"Un anumit tip de public va fi afectat. Publicul tânăr, urban, care e interesat şi de altceva decât de economii şi bani la ciorap. Ei au depăşit momentul acesta, au avut anul trecut dacă nu mă înşel cel mai mare profit al lor.
Evident, exista această nevoie de a te adresa unui public mai tânăr, mai activ şi asta am încercat să facem cu ultima campanie. E, acum cred că acest public este acum confuz.
Îmi doresc ca CEC Bank să depăşească momentul ăsta şi să devină banca de alaltăieri."
Despre efectul asupra Papaya:
"Ca imagine, nu noi am avut de suferit. Ce părere ar fi avut colegii mei dacă eu aş fi acceptat să tac şi să iau banii?", a spus Tiderle. Ştii ce rămâne la final? Eu şi părerea mea despre mine.
Despre reclama Transavia Domnilor, treziţi-vă, pe care a realizat-o:
"Simplul fapt de a-ţi asuma astfel de mesaj merită tot respectul. Este cel mai de succes proiect pe care l-am făcut vreodată, vorbind de viralizare."
Un business trebuie condus si avand un set de principii. Daca sunt respectate, nu are cum sa dea gres. Transavia este un business de familie. Cred ca si dacă ar fi făcut maşini, troleibuze, ar fi avut acelaşi succes.
A fost o licitaţie şi, cel puţin pentru noi, a funcţionat pentru că ne-au chemat la ei la sediu. Să vezi cu ochii tăi cum stau lucrurile în realitate. Acolo, lângă Alba Iulia, la Ciugud, unde se află Transavia, pare că este o altfel de Românie. Dacă mai mulţi ar fi luat deciziile precum familia Popa, România ar fi arătat altfel."
Despre retragerea clientului CEC Bank, despre reclamele făcute de Papaya - Transavia, Salvaţi Roşia Montană (cu Maia Morgenstern), Savana - despre industria de publicitate, dar şi despre intenţia de a intra în politică, în interviul acordat Paginademedia.ro de Robert Tiderle.
Comentarii
Mesajul dorit: „Pe vremuri lumea nu era atât de ahtiată după bani, iar cei ce produceau erau conștienți că produsul său, în cazul de față păsările, există pentru a hrăni lumea, nu pentru a umple buzunarele oamenilor”.
Mesajul receptat: „Niște ciudați în adunarea în care s-a votat unirea îndemnau oamenii să se gândească la bani.”
Acum 100 de ani niște oameni au făcut un stat puternic, mai multe provincii s-au unit pentru a face un stat care să conteze mai mult în regiune, atât politic cât și economic.
Ne doare că nu suntem conduși de niște oameni care să ne merite, însă nu scindarea acestui stat este soluția ci o prezență mai mare la alegeri și redeșteptarea conștiinței unor politicieni.
Dacă există și alt Călmățui - de Teleorman - mea culpa...bravo, Robert Tiderle, cunosti geografie si esti bun de politician...pe listele USR sau partidului lui Ciolos.
Spotul pentru Transavia este genial!!!
Greu cu cautatul asta...