Yann Lafargue, Technology and Corporate Communications Netflix, a vorbit cu Dragoş Stanca, fondatoul evenimentului, în a doua zi de iCEE.fest 2018, despre evoluţia televiziunii şi a serviciilor video-on-demand, dar şi de planurile de extindere spre conţinut nou şi spre Europa de Est.
Întrebat dacă există posibilitatea ca Netflix să producă conţinut în România, reprezentantul Netflix a răspuns scurt: „Probabil.”
„Deja filmăm în Polonia. Atunci când facem o producţie, nu ne gândim doar la poporul polonez, cu la cum conţinutul polonez va sparge bariere.”, a mai completat el.
Yann Lafargue: „Noi suntem primul studio global (...) filmăm în 16 ţări din Europa. Avem potenţial să devenim vocea Europei când vine vorba de entertainment.”
Dragoş Stanca a pus problema barierei de limbă atunci când vine vorba de crearea unui serial european.
Yann Lafargue: „Netflix a devenit un brand global în 2016 (...) noi facem eforturi ca fiecare ţară să aibă parte de conţinut de calitate.”
Perspectiva asupra televiziunii şi a serviciilor VoD Netflix:
„Televiziunea de acum ar putea să dispară în 10-15 ani. Asta nu înseamnă că broadcasterii vor dispărea. Se vor muta spre servicii video-on-demand sau aplicaţii. Dacă vrei să urmăreşti ceva săptămânal, este alegerea ta. Noi nu discriminăm. (...) Atunci când lansăm (n.r. Netflix) un produs original Netflix, devine disponibil în acelaşi timp în toate ţările. Înainte trebuia să aştept şi 2-3 ani pentru a avea acces la serialul pe care doream să-l văd.”
Despre altfel de conţinut
Ne vom concentra pe seriale, mult mai multe filme, stand-up comedy şi documentare. Ştiri sau sport nu sunt ceea ce căutăm acum. Sporturile sunt live, iar noi nu ne dorim să producem conţinut live acum.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu