Skip to main content

AUDIENŢE. Emisiunile de divertisment care i-au ţinut pe telespectatori în faţa televizoarelor, în luna iunie

 
AUDIENŢE. Emisiunile de divertisment care i-au ţinut pe telespectatori în faţa televizoarelor, în luna iunie

La ce emisiuni s-au uitat românii în luna iunie. Românii au talent şi Chefi la cuţite sunt pe primul, respectiv, al doilea loc pe toate cele trei targeturi de audienţă, naţional, urban, comercial.

Publicitate

Ca şi luna trecută, Acces Direct a fost depăşită pe toate targeturile de audienţă de quizz-show-ul Ce spun românii, prezentat de Cabral.

Paginademedia.ro prezintă cele mai urmărite emisiuni de divertisment ale lunii iunie:

NAŢIONAL. Show-ul Românii au talent, care a avut luna trecută doar finala, a fost cea mai urmărită emisiune din iunie cu aproape 1,8 milioane de telespectatori, la nivel naţional. Chefi la cuţite s-a apropiat de 1,4 milioane de telespectatori din întreaga ţară.

Pe poziţia a treia a intrat Kanal D, cu emisiunea Ochii din umbră.

În top mai regăsim şi noul sezon, al nouălea, al NextStar, programat de Antena 1, în premieră, vara şi, tot în premieră, sâmbăta. Show-ul lui Dan Negru a avut o medie de 1,2 milioane de privitori din întreaga ţară.

Pe cinci este un show tot cu copii, Vocea Junior, de pe Pro TV, difuzată vinerea, cu o medie de aproape 1,2 milioane de persoane.

URBAN. Podiumul este ocupat, la oraşe, de Românii au talent, Chefi la cuţite şi Vocea României Junior. Al patrulea este Next Starul lui Dan Negru, care a avut luna trecută o medie de 610.000 de orăşeni.

Dacă la nivel naţional Ochii din umbră de pe Kanal D este a treia emisiunii, la oraşe, producţia este pe şapte, fiind depăşită şi de Ce spun românii, difuzată în extra prime-time. Interesant de menţionat este că din cei 1,2 milioane de telespectatori din întreaga ţară, doar o treime sunt persoane de la oraşe: 420.000 a fost media în urban pentru reality show-ul de pe Kanal D.

COMERCIAL. Românii au avut talent şi pe publicul comercial. Show-ul Pro TV a avut o medie de 470.000 de persoane pe publicul tânăr, cu vârste între 18 şi 49 de ani. Chefii au avut poziţia secundă şi o medie de aproape 390.000 de persoane, în timp ce Vocea Junior a atras o medie de 260.000 de persoane.

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în iunie 2018, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg%
1 Romanii au talent Pro TV 1.782.000 10.0
2 Chefi la cutite (sez. 5) Antena 1 1.392.000 7.8
3 Ochii din umbra Kanal D 1.221.000 6.8
4 Next star (sez. 9) Antena 1 1.206.000 6.7
5 Vocea Romaniei Junior Pro TV 1.199.000 6.7
6 Roata norocului Kanal D 1.111.000 6.2
7 Ce spun romanii Pro TV 817.000 4.6
8 Acces direct Antena 1 765.000 4.3
9 Vedeta populara TVR 1 651.000 3.6
10 Schimb de mame Prima TV 599.000 3.3
11 Se striga darul Kanal D 595.000 3.3
12 Bravo, ai stil! All Stars Gala Kanal D 576.000 3.2
13 Gospodar fara pereche Pro TV 563.000 3.1
14 Wow Biz Kanal D 530.000 3.0
15 Te vreau langa mine Kanal D 490.000 2.7
16 The Four - Cei 4 Antena 1 463.000 2.6
17 La Maruta Pro TV 456.000 2.5
18 Teo Show Kanal D 442.000 2.5
19 Xtra Night Show Antena 1 396.000 2.2
20 Apropo TV PRO TV 393.000 2.2

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în iunie 2018, la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg%
1 Romanii au talent Pro TV 1.061.000 11.0
2 Chefi la cutite (sez. 5) Antena 1 793.000 8.3
3 Vocea Romaniei Junior Pro TV 629.000 6.5
4 Next star (sez. 9) Antena 1 611.000 6.4
5 Ce spun romanii Pro TV 556.000 5.8
6 Roata norocului Kanal D 446.000 4.6
7 Ochii din umbra Kanal D 417.000 4.3
8 Acces direct Antena 1 368.000 3.8
9 Vedeta populara TVR 1 323.000 3.4
10 Gospodar fara pereche Pro TV 300.000 3.1
11 Bravo, ai stil! All Stars Gala Kanal D 279.000 2.9
12 The Four - Cei 4 Antena 1 257.000 2.7
13 Jocuri de celebritate Pro TV 250.000 2.6
14 Se striga darul Kanal D 243.000 2.5
15 VOI CU VOICU Antena 3 242.000 2.5
16 Schimb de mame Prima TV 241.000 2.5
17 Wow Biz Kanal D 239.000 2.5
18 Xtra Night Show Antena 1 226.000 2.4
19 Apropo TV PRO TV 220.000 2.3
20 La Maruta Pro TV 212.000 2.2

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în iunie 2018, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg%
1 Romanii au talent Pro TV 472.000 10.6
2 Chefi la cutite (sez. 5) Antena 1 387.000 8.8
3 Vocea Romaniei Junior Pro TV 263.000 5.9
4 Ce spun romanii Pro TV 207.000 4.7
5 Next star (sez. 9) Antena 1 191.000 4.3
6 Ochii din umbra Kanal D 143.000 3.2
7 The Four - Cei 4 Antena 1 135.000 3.0
8 Gospodar fara pereche Pro TV 134.000 3.1
9 Jocuri de celebritate Pro TV 133.000 3.0
10 Roata norocului Kanal D 132.000 3.0
11 Xtra Night Show Antena 1 129.000 2.9
12 Apropo TV PRO TV 122.000 2.8
13 Acces direct Antena 1 114.000 2.6
14 Bravo, ai stil! All Stars Gala Kanal D 101.000 2.3
15 Schimb de mame Prima TV 101.000 2.3
16 Wow Biz Kanal D 94.000 2.1
17 Se striga darul Kanal D 90.000 2.0
18 La Maruta Pro TV 86.000 1.9
19 NEATZA CU RAZVAN SI DANI Antena 1 85.000 1.9
20 BRAVO, AI STIL! ALL STARS Kanal D 84.000 1.9

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Claudio Claudio
    Nu stiu da mile asta parca e mircea badea. Un antenist ***
  • Ciprian Ciprian
    Mulțumesc pentru audiențe.Emisiunea "Gospodar fără pereche",a fost difuzată în luna mai.Nu,in luna iunie.Doar un episod a fost pe tv.
  • mile mile
    aici e vorba de iunie, ce sa caute mai in tabel
  • De la Obae citire De la Obae citire
    Obae, ai gresit la Gospodar fara pereche. Vezi ca ai luat ratingul de la reluarea Gopodarului. Cand a fost difuzat pe 24 mai a facut 7 rating cu 23,2 share. Dar la tine a devenit o obisnuinta sa induci lumea in eroare.
  • Mile Mile
    În las fierbinti da, e grea limbă romana
  • Doru Doru
    "mile", cam greu cu limba romana...
  • mile mile
    ai doru, comabate bine,ca te concediaza aia
  • Mile Mile
    The Four : o catastrofa in audiente .
  • Doru Doru
    Dar emisiunea este sub stirile "Pro TV" de dimineata, "mile". Asta conteaza.
  • mile mile
    bravo pt razvan si dani , de atatia ani si nu e plictiseala, au ajuns pe maruta
  • F F
    Ce legătură are Vocea cu cele doua emisiuni? Am zis eu ca este un succes? :)) lasa obsesiile mile. Ești atât de disperat sa pupi antena ca iei apărarea și unei emisiuni ca acces direct. Dacă erau la concurenta emisiunile astea, știi ce aberații spuneai.
  • Mile Mile
    F, dormi linistit, nici vocea nu e sus
  • F F
    Antena are niște probleme grave dacă alege sa continue cu emisiuni care pica la jumătate pe comercial, ca Acces sau Next star. Sa mai încerce și lucruri diferite, cum a făcut Kanal D. Poate mai își revine.
  • Doru Doru
    Se vede, "Mile"... La comercial, "Pro TV" are 7, "Antena 1" are 6. Daca luam top 10, "Pro TV" are 5, "Antena 1" are 3. Si la top 5, si la top 3 tot "Pro TV" conduce.
  • Eu Eu
    Mai mile ieri sa sters pe jos cu A1, dar aici nu apare, pe radar este.

Trimite un comentariu

sus