Nu e acolo, dar e acolo. Nu mai e sponsor, dar e, într-un fel, prezent.
Campanie isteaţă a brandului Telekom în contextul festivalului Untold care va avea loc la începutul lunii august la Cluj. Telekom a fost până anul trecut sponsor al festivalului Untold. Acum, sponsor e concurentul Orange.
Ce a făcut Telekom, ca să rămână, cumva, „lipit” de eveniment?
A lansat o campanie în care pune la bătaie locuri de cazare celor care merg la Untold. Totul fără a pronunţa numele festivalului şi nici al competitorului care sponsorizează festivalul anul acesta.
„Vrei cazare în Cluj, în timpul celui mai mare festial de la început de august? Da, ştii tu care”, este mesajul celor de la Telekom pe pagina de concurs. Ce trebuie să facă doritorii: Să pozeze orice e portocaliu şi să trimită pe site-ul campaniei.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Păi ori de îl spune, ori de nu îl spune, tot îl promovează prin premiile pe care le oferă.