Digi FM contiuă campania de imagine, sub sloganul Ca să ştii, în această toamnă. Reprezentanţii postului de radio au anunţat lansarea campaniei de toamnă, care se desfăşoară outdoor, în Bucureşti şi în alte oraşe din ţară.
Bannerele staţiei de radio se văd pe autobuze, metrouri, pe una dintre reţelele de ecrane led din Bucureşti şi din ţară, pe stâlpi şi sub formă de steaguri în Bucureşti, notează sursa citată.
În centrul campaniei, Digi FM se afişează cu Zeiţa Dreptăţii. Conceptul din spatele acestei alegeri înseamnă echilibru şi independenţă, notează reprezentanţii staţiei.
"Zeiţa Dreptăţii simbolizează valorile după care Digi FM se ghidează în comunicarea cu ascultătorii săi - echilibru şi independenţă. Asemeni justiţiei, ne mândrim cu lipsa noastră de subiectivism. Noi suntem jurnalişti. Noi suntem obiectivi."
Campania a început pe 17 septembrie şi se va termina la jumătatea lunii decembrie, tot pe 17. Echipa care a gândit proiectul este formată din Cătălin Ivan, director DigiFM, Alexandra Neagoie-Damian, brand manager şi Ciprian Olaru, senior graphic designer.
Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi:
„Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reuşită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investiţiile pentru susţinerea creşterii."
Sloganul Ca să ştii a fost lansat în 2017, printr-o campanie care marca doi ani de existenţă a staţiei. Tot atunci a fost schimbat şi logo-ul.
Citeşte şi:
Imaginea de toamna Digi-FM:
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu