Jysk, lanţul de magazine de mobilă de origine scandinavă, este noul client al agenţiei GMP PR. Potrivit reprezentanţilor companiei, agenţia se va ocupa de strategia pentru recrutarea noilor angajaţi şi fidelizarea celor existenţi, cât şi pentru viitoarele deschideri de magazine.
Prima campanie dezvoltată pentru client vizează recrutarea de personal şi stă sub sloganul: Joburi pe stil scandinav. Discursul este construit pe eventualele beneficii pe care le-ar avea un viitor angajat Jysk.
Campania s-a materializat şi într-un videoclip de promovare care a fost postat pe pagina de Facebook a companiei. Mesajul spotului este că Jysk caută oameni "care împărtăşesc valorile culturii scandinave"
"Obiectivul JYSK este deschiderea a peste 100 de magazine în România până în anul 2020. Până la finalul lui 2018 sunt planificate cel puţin cinci deschideri de magazine."
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii