Agenţia de comunicare Oxygen a fost desemnată, în urma unui proces de selecţie, să ofere Huawei Mobile consultanţă în corporate şi brand PR, social media şi digital.
Oxygen a mai colaborat cu Huawei în perioada 2016 - 2017, pe zona de comunicare în social media şi digital. Una dintre campaniile dezvoltate de Oxygen pentru brand, Huawei Academy for Smartphone Photography, a câştigat locul 2 la categoria Best Influencers Campaigns în cadrul galei Webstock 2017.
Andreea Filip (foto dreapta), Group Business Director al agenţiei Oxygen:
„Suntem mai mult decât încântaţi să extindem acest parteneriat cu Huawei, un jucător extrem de important şi uprising pe o piaţă competitivă, cu care vom lucra pe mai multe arii de comunicare. Oxygen are experienţă vastă în dezvoltarea strategiilor omnichannel care au ca scop crearea de engagement cu audienţele vizate şi atingerea obiectivelor de marketing şi comunicare.”
Alexandra Răuţ, Brand Manager Huawei CBG România:
„Rezultatele obţinute până acum şi faptul că facem parte din regiunea cu cea mai impresionantă creştere la nivel mondial ne ambiţionează să ne propunem obiective cât mai ambiţioase. Perioada următoare este una cu multe proiecte şi lansări importante, care au nevoie de abordări inedite şi de impact. Am găsit în Oxygen un partener cu viziune strategică şi creativitate, care ne poate ajuta în dezvoltarea strategiei pe termen lung.”
Despre Oxygen
Oxygen este o agenţie integrată de comunicare, cu birouri la Bucureşti şi Cluj-Napoca. Are clienţi precum: Olympus Dairy, TotalSoft, Nestlé, Moncler, Luxoft, AD Pharma, Heineken, Banca Transilvania, Betano, Skoda, Garanti Bank, FOREVER 21, Volvo, Huawei, World Class, Intesa Sanpaolo Bank, Grand Entertainment, PPD Romania, Gruppo Campari (Campari, Aperol), Acqua Panna, San Pellegrino, Asirom VIG, SPLAT Professional, Batiste, Dr. Hart, DELL.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu