AUDIENŢE DIVERTISMENT. Posturile generaliste s-au înghesuit să lanseze grilele de la început de septembrie, însă audienţele au fost modeste. Chiar mai modeste decât anul trecut în septembrie, când afară a fost ceva mai frig, iar telespectatorii au stat mai mult la televizor.
Anul trecut, două show-uri de divertisment depăşeau pragul de 10 punct de rating pe publicul comercial, adică peste 450.000 de privitori. Anul acesta, tot în septembrie, nicio emisiune n-a mai reuşit această performanţă. După media lunară.
Care au fost totuşi cele mai urmărite show-uri ale lunii septembrie? Vocea de pe Pro TV, ajuns la sezonul opt, a avut audienţe apropiate de cele de anul trecut din septembrie, în ciuda schimbărilor din juriu.
Visurile la cheie s-au năruit. Show-ul de pe Pro TV, care anul trecut era cea mai urmărită emisiune de divertisment din România, pe toate targeturile, a ajuns în septembrie pe locurile trei şi patru, după Vocea Românie şi Ninja Warrior.
Paginademedia.ro prezintă cele mai urmărite emisiuni de divertisment ale lunii septembrie:
NAŢIONAL. Pro TV a avut luna trecută cele mai urmărite patru emisiuni de divertisment: Vocea României, Ninja Warrior, Gospodar fără pereche şi Visuri la cheie. Anul trecut, acelaşi Pro TV avea primele trei locuri, dar cu cifre ceva mai mari şi cu un clasament puţin modificat: Visuri la cheie, Gospodar fără perche şi Vocea României.
Ce s-a întâmplat? Pe lângă modificările echipei de la Visuri la cheie, care par să se simtă şi în audienţe mai mici, luna septembrie a fost mai caldă decât septembrie 2017, astfel că publicul a stat mai mult afară decât în casă.
Cea mai urmărită emisiune a Antenei 1, în septembrie, a fost Te cunosc de undeva, show care a luat o mică pauză în primăvară, după 12 sezoane consecutive (difuzate în fiecare primăvară şi toamnă). Puţin peste un milion de telespectatori a obţinut show-ul în fiecare minut.
Emisiunea este urmată de cel mai vizionat show de pe Kanal D, al doilea sezon din Exatlon, urmărit, în medie de puţin peste un milion de persoane.
URBAN. La oraşe, pe podiumul audienţelor intră două emisiuni de pe Pro TV şi una de pe Antena 1: Vocea României, Ninja Warrior, de pe Pro TV şi Te cunosc de undeva de pe Antena 1.
Show-ul de talente de pe Pro TV a avut o medie de 820.000 de telespectatori pe ediţie. A urmatNinja Warrior cu 620.000 de telespectatori, media.
COMERCIAL. Top trei al celor mai urmărite emisiuni de divertisment pe publicul comercial are trei producţii marca Pro TV: Vocea României, Ninja Warrior şi Visuri la cheie.
Dacă la oraşe şi la nivel naţional cea mai urmărită emisiune de pe Antena 1 a fost Te cunosc de undeva, pe publicul comercial lucrurile stau altfel: Insula iubirii este emisiunea de divertisment cu cele mai bune cifre pentru postul Intact. Reality show-ul a avut o medie de peste 250.000 de persoane pe ediţie. A fost uşor peste Gospodar fără pereche de pe Pro TV, un show care este un fel de Insula iubirii...mai de la ţară.
X Factor este a doua cea mai urmărită emisiune a Antenei 1, cu aproximativ 225.000 de privitori media. Anul trecut, X Factor, difuzat vinerea, avea audienţe uşor mai mari: aproape 290.000 media pe publicul comercial.
Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în septembrie 2018, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Vocea Romaniei | Pro TV | 1.454..000 | 8.1 |
2 | Ninja Warrior | Pro TV | 1.258.000 | 7.0 |
3 | Gospodar fara pereche | Pro TV | 1.235.000 | 6.9 |
4 | Visuri la cheie | Pro TV | 1.112.000 | 6.2 |
5 | Te cunosc de undeva (sez. 13) | Antena 1 | 1.058.000 | 5.9 |
6 | Exatlon (sez. 2) | Kanal D | 1.041.000 | 5.8 |
7 | Next Star (sez. 9) | Antena 1 | 916.000 | 5.1 |
8 | X Factor (sez. 8) | Antena 1 | 849.000 | 4.7 |
9 | Ce spun romanii | Pro TV | 780.000 | 4.4 |
10 | Temptation Island - Insula iubirii | Antena 1 | 750.000 | 4.2 |
11 | Ultimul trib | Antena 1 | 639.000 | 3.6 |
12 | Pe bune?! | Pro TV | 635.000 | 3.5 |
13 | Ochii din umbra | Kanal D | 628.000 | 3.5 |
14 | Acces Direct | Antena 1 | 562.000 | 3.1 |
15 | Schimb de mame | Prima TV | 524.000 | 2.9 |
16 | Exatlon Rezumat | Kanal D | 505.000 | 2.8 |
17 | Vulturii de noapte | Kanal D | 427.000 | 2.4 |
18 | La Maruta | Pro TV | 423.000 | 2.4 |
19 | Te vreau langa mine | Kanal D | 382.000 | 2.1 |
20 | Xtra Night Show | Antena 1 | 357.000 | 2.0 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în septembrie 2018, la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Vocea Romaniei | Pro TV | 817.000 | 8.5 |
2 | Ninja Warrior | Pro TV | 622.000 | 6.5 |
3 | Te cunosc de undeva (sez. 13) | Antena 1 | 601.000 | 6.3 |
4 | Ce spun romanii | Pro TV | 537.000 | 5.6 |
5 | Visuri la cheie | Pro TV | 534.000 | 5.6 |
6 | Gospodar fara pereche | Pro TV | 505.000 | 5.3 |
7 | X Factor (sez. 8) | Antena 1 | 478.000 | 5.0 |
8 | Next Star (sez. 9) | Antena 1 | 457.000 | 4.8 |
9 | Exatlon (sez. 2) | Kanal D | 427.000 | 4.4 |
10 | Temptation Island - Insula iubirii | Antena 1 | 422.000 | 4.4 |
11 | Ultimul trib | Antena 1 | 327.000 | 3.4 |
12 | Pe bune?! | Pro TV | 324.000 | 3.4 |
13 | Acces Direct | Antena 1 | 285.000 | 3.0 |
14 | Ochii din umbra | Kanal D | 233.000 | 2.4 |
15 | VOI CU VOICU | Antena 3 | 230.000 | 2.4 |
16 | Exatlon Rezumat | Kanal D | 220.000 | 2.3 |
17 | Schimb de mame | Prima TV | 204.000 | 2.1 |
18 | Vulturii de noapte | Kanal D | 202.000 | 2.1 |
19 | Xtra Night Show | Antena 1 | 201.000 | 2.1 |
20 | La Maruta | Pro TV | 194.000 | 2.0 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în septembrie 2018, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Vocea Romaniei | Pro TV | 403.000 | 9.2 |
2 | Ninja Warrior | Pro TV | 330.000 | 7.5 |
3 | Visuri la cheie | Pro TV | 273.000 | 6.2 |
4 | Temptation Island - Insula iubirii | Antena 1 | 255.000 | 5.8 |
5 | Gospodar fara pereche | Pro TV | 241.000 | 5.5 |
6 | X Factor (sez. 8) | Antena 1 | 225.000 | 5.1 |
7 | Te cunosc de undeva (sez. 13) | Antena 1 | 210.000 | 4.8 |
8 | Ce spun romanii | Pro TV | 208.000 | 4.7 |
9 | Pe bune?! | Pro TV | 182.000 | 4.1 |
10 | Ultimul trib | Antena 1 | 173.000 | 3.9 |
11 | Exatlon (sez. 2) | Kanal D | 162.000 | 3.7 |
12 | Next Star (sez. 9) | Antena 1 | 133.000 | 3.0 |
13 | Xtra Night Show | Antena 1 | 118.000 | 2.7 |
14 | Ochii din umbra | Kanal D | 99.000 | 2.3 |
15 | Vulturii de noapte | Kanal D | 90.000 | 2.0 |
16 | La Maruta | Pro TV | 85.000 | 1.9 |
17 | APROPO TV | Pro TV | 84.000 | 1.9 |
18 | AVENTURA CU 4 STELE | Antena 1 | 84.000 | 1.9 |
19 | Acces Direct | Antena 1 | 83.000 | 1.9 |
20 | Exatlon Rezumat | Kanal D | 82.000 | 1.9 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
"Visuri la cheie" si "Gospodar fara pereche", la revedere...
Nu au prins top 20 pe comercial emisiunile de dimineata ? Gen "Neata cu Razvan si Dani", "Prietenii de la 11", "Vorbeste lumea". Vad ca nici emisiunea lui Teo de pe "Kanal D" nu apare.
Oricum, luna septembrie a fost calda; de aici audiente destul de mici fata de anul trecut. Si in octombrie, la fel.