Mutare-surpriză. După ce a încercat să câştige frecvenţe radio la concurs, proprietarul Kanal D vrea să preia o reţea de radio deja lansată.
Consiliul Naţional al Audiovizualului va analiza în şedinţa publică de mâine solicitarea de cedare a frecvenţelor Radio Impuls deţinute de AdWay către Dogan Media Interbational, proprietarul Kanal D.
Este vorba despre frecvenţele Impuls din Bacău, Bistriţa, Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Râşnov, Sibiu, Timişoara, Tulcea. AdWay Direction este o societate deţinută de omul de afaceri Decebal Victor Cotoc. Interesant de menţionat că pe patru dintre frecvenţele Impuls a emis BBC Radio România până în anul 2012, când serviciul a fost închis.
Pentru ca cesionarea frecvenţelor să fie aprobată, este nevoie de votul a cel puţin şase membri CNA din cel puţin opt prezenţi.
Dogan Media a mai avut o tentativă de a intra pe zona de radio la finalul anului 2017, când a participat la concursul de frecvenţe radio al CNA. Atunci plănuia lansarea unui post sub denumirea Radio D, având în grilă emisiuni ale unor realizatori de la Kanal D, cum ar fi Teo, Christian Sabbagh sau Mihai Ghiţă, prezentator la Asta-i România, după cum Paginademedia.ro a relatat AICI.
Asa, radiourile nationale vor introduce mai mult program local, sau radiourile locale vor avea mai multi clienti locali.
Altfel, sunt doar vorbe goale si radiourile locale vor trebui sa se bata putina reclama locala cu niste giganti, care au mai multe resurse si vand si reclama nationala.