Revista Glamour, la care Ringier a decis să renunţe din acest an, rămâne pe piaţa din România, cu un nou editor, dar va fi relansată.
Condé Nast International, deţinătoarea licenţei Glamour, a anunţat că a semnat cu un nou publisher pentru ediţia din România, care va prelua titlul de la 1 ianuarie 2019.
Este vorba despre Newsroom AI, o companie de media şi tehnologie, cu afaceri în Marea Britanie, România, Africa de Sud şi Statele Unite, fondată de Mihai Fanache.
Revista va fi condusa atat editorial, cat si ca business de Diana Tofan (foto) - redactorul sef al revistei, care a fost la conducerea publicaţiei şi până acum.
În noua formulă, nu va mai fi lunară, ci va apărea trimestrial. Totodată, editorii spun că va fi tipărită "100% pe hârtie reciclată".
„Audienţa de astăzi a revistei Glanour evoluează într-un ritm diferit faţă de acum mai bine de 10 ani, când s-a lansat revista. Ne propunem să ridicăm nivelul conversaţiei cu un nou set de valori pentru un cititor mai conectat şi mai curios”, spune Diana Tofan.
Care sunt principalele coordonate ale revistei Glamour:
- Noua ediţie print va apărea în martie 2019 şi va fi prima publicaţie de calitate tipărită 100% pe hârtie reciclată, anunţă reprezentanţii companiei.
- Varianta online a revistei va fi lansată de la 1 ianuarie. Noul format vrea să atingă subiecte diversificate, ţintind o audienţă mai largă, mai spun reprezentanţii companiei.
- Va avea de anul viitor o apariţie trimestrială (până acum era lunară) şi va organiza şase evenimente în jurul brandului.
CONTEXT. Ringier a decis să renunţe la titlul Glamour începând din luna decembrie a acestui an, odată cu expirarea licenţei, după cum a declarat Mihnea Vasiliu, directorul general al Ringier, într-un interviu pentru Paginademedia.ro. Decizia venea ca urmare a rezultatelor slabe din vânzări.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Știu că hârtia reciclată poate fi totuși glossy, și mă aștept la o calitate grafică similară cu cea pe care o are acum revista.
Există mai multe titluri care au devenit trimestriale, după ce mai devreme fuseseră lunare, nu este primul acesta.
Câștigul este păstrarea în piață a mai multor reviste, mai multor formate, mai multe nișe și concepte rămân acoperite, deși frecvența aparițiilor scade.
Bănuiesc că pasul acesta îl vor face și alte reviste și pe mai departe.