Cum sărbătoresc brandurile Centenarul Marii Uniri. Batonul Rom a renunţat la elemenetele grafice de pe ambalaj şi a rămas doar în...tricolor.
„Ne-am dorit ca în Anul Centenarului să sărbatorim cea mai importantă marcă: România. Renunţând la logo-ul de pe ambalaj am adus tricolorul în casele a milioane de români.
Un tricolor dulce, uşor de găsit în orice magazin”, au spus pentru Paginademedia.ro reprezentanţii McCann, agenţia care a gândit campania.
Paşii campaniei
Primul pas a fost înlocuirea ambalajului cu design-ul aniversar.
Spotul TV a spus povestea acestei schimbări, fiind filmat chiar în fabrică, la Kandia Dulce.
Ca încheiere a acestei campanii va fi organizat un eveniment special pentru ziua de 1 Decembrie. Pentru 2 zile, Rom va organiza Muzeul Tricolorului la Palatul Universul din Bucureşti, sala Mezanin.
Muzeul găzduieste poveşti de la consumatori, toate despre tricolor. "Până pe 18 noiembrie am adunat aceste povesti pe doar-tricolor.ro, iar dintre acestea vom alege 100 de experienţe emoţionante care vor fi expuse în Muzeul Tricolorului.", spun cei de la McCann.
Canale de comunicare
Campania rulează pe TV, Outdoor&Indoor şi comunicare în mediul Digital, în perioada octombrie - decembrie 2018.
Agenţiile care au lucrat la campanie
McCann Romania, MRM//McCann Romania si Heist
Citeşte despre alte campanii de Centenar AICI
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu