PITCH. Agenţia Leo Burnett se va ocupa de reclamele brandurilor Ursus, după ce a câştigat licitaţia pentru contul de creaţie şi strategie de brand.
În urma licitaţiei, Leo Burnett va avea în portofoliu brandurile Ursus Premium, Retro, Cooler şi Cooler Non Alcoholic.
Primele campanii semnate de Leo Burnett pentru Ursus se vor vedea la începutul anului 2019
"Piaţa berii este cunoscută ca fiind extrem de competitivă, vie şi fascinantă, ceea ce înseamnă că va trebui să dăm ce avem noi mai bun la nivel de creaţie, management de cont şi strategie", spune Victor Stroe, Associate Director&Head of Planning Leo Burnett.
Echipa Leo Burnett a fost condusă de: Diana Alexa – Managing Director, Victor Stroe – Associate Director & Head of Planning, Ali Bati – Executive Creative Director.
Echipa URSUS a fost condusă de: Mihai Bârsan – Vicepresedinte Marketing, Victor Teioşanu – Premium Brands Director, Victor Popa – Integrated Communications Manager.
Contul Ursus a fost, până la această licitaţie, la agenţia Graffiti BBDO.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu