AUDIENŢE. Ultima strigare a sezonului Las Fierbinţi s-a făcut joi, seară în care a fost, desigur, lider de audienţă pe toate segmentele.
Ultimul episod din sezonul 14 Las Fierbinţi a avut cifre duble faţă de locul doi, Kanal D, care a difuzat o ediţie Exatlon. Antena 1 a avut o ediţie din Ultimul Trib. Podiumul cu cele trei televiziuni a rămas neschimbat pe toate cele trei targeturi de audienţă.
La nivel naţional, aventurile fierbinţenilor au adus în faţa televizoarelor o medie de 2.402.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 26,6%. Asta înseamnă că mai mult de un sfert din românii care se uitau la televizor urmăreau Las Fierbinţi.
Minutul de aur s-a înregistrat la 20:58, când aproape trei milioane de români urmăreau Pro TV.
Paginademedia.ro prezintă audienţele de joi, 6 decembrie pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30)
NAŢIONAL. Las Fierbinţi a avut o medie de 2.402.000 de telespectatori la nivel de ţară, de două ori mai mare decât cea a Exatlonului, care a obţinut media de 1.289.000 de urmăritori. La distanţă de cele două s-a aflat Ultimul Trib al Antenei, cu media de 543.000 de telespectatori.
URBAN. La oraşe, ultimul episod din acest sezon al serialului de pe Pro TV a avut o medie de 1.113.000 de telespectatori. În urmă s-a aflat Kanal D, media de 549.000 de privitori, la jumătate din audienţa Las Fierbinţi.
Locul trei i-a revenit Antenei 1, cu 275.000 de urmăritori, la mare distanţă de primele două, însă la mică distanţă de o altă televiziune din grupul Intact. Antena 3, ocupanta locului patru a avut o medie de 250.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Nicio surpriză pe segmentul comercial. Tinerii din mediul urban au preferat Las Fierbinţi, cu o medie de 496.000 de telespectatori.
Exatlon îşi păstrează locul doi, cu aproximativ 222.000 de persoane, iar Ultimul Trib de pe Antena 1 prinde poziţia a treia, cu media de 130.000 de următori, cifră de 3 ori mai mică decât primul loc.
Audienţa posturilor TV joi, 6 decembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.402.000 | 13.4 | 26.6 |
2 | Kanal D | 1.289.000 | 7.2 | 14.3 |
3 | Antena 1 | 543.000 | 3.0 | 6.0 |
4 | National TV | 465.000 | 2.6 | 5.1 |
5 | Romania TV | 348.000 | 1.9 | 3.9 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 6 decembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), în mediul URBAN
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.113.000 | 11.6 | 24.0 |
2 | Kanal D | 549.000 | 5.7 | 11.8 |
3 | Antena 1 | 275.000 | 2.9 | 5.9 |
4 | Antena 3 | 250.000 | 2.6 | 5.4 |
5 | National TV | 207.000 | 2.2 | 4.5 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 6 decembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), pe segmentul COMERCIAL
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 496.000 | 11.3 | 28.6 |
2 | Kanal D | 222.000 | 5.0 | 12.8 |
3 | Antena 1 | 130.000 | 3.0 | 7.5 |
4 | National TV | 78.000 | 1.8 | 4.5 |
5 | DigiSport 1 | 55.000 | 1.2 | 3.2 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Comentarii
Legat de asta,sunt curios o comparatie audienta cand e desene la pro tv duminică la 10...11 si antena 1 vineri seară si reluare(duminică dupa-masa cred)